ההפגנה באשדוד לחקירת האמת בדריסת הילד רפאל אדנה

ההפגנה באשדוד לחקירת האמת בדריסת הילד רפאל אדנה

אתמול הגיעה גם לאשדוד ההפגנות בעניין רפאל עדנה. שנדרס למוות. מטרת ההפגנות היא להביא להתעוררות המערכת לכאורה, ולהבאת צדק ודין לעניינו ולדורסת לכאורה, שדרסה אותו והמדובר בסעיף המתה (עד 7 שנות מאסר לאור הפקרה).

 

 

המפגינים חסמו את הכניסה הדרומית ולאחר מכן את הכניסה לאזור הכלניות, מה שהביא לפקק תנועה משמעותי עד לשעה 22:30, אז המשיכו המפגינים לחסום את ציר בני ברית בגין.

"ראינו את ההפגנה והתעכבנו מאד בכניסה. לא הבנו מה הבלאגן עד שאמרו לנו שזה הפגנה על מה שקרה" אמר תושב העיר – "יש דברים שאין מה לעשות, וצריך לדעת שהפגנה היא הפתרון. צריך לעורר מודעות ולהקשיב, לא להתעלם. משהו לא טוב קורה לנו וצריך להקשיב ולתקן גם אם זה אומר שקצת לא נח" הסביר.

תושבת העיר, גאיה, היתה בהפגנה באשדוד –"זה כבר לא שחורים לבנים, זה כבר לא אשכנזים מזרחיים כי לנו האתיופים יש תחושה שאנחנו בכלל מחוץ לשיח" אמרה גאיה –"יש פה תחושה שלמי שיש יותר הצדק לצידו. היום אנחנו מרגישים ורואים שזה ממש ככה! ואני שואלת אם יש צדק לעשיר וחזק ויש צדק לעני ומוחלש!".

סיפורו של רפאל אדנה ממשיך לקבל תהודה, בעיקר לאור העובדה שפרטים על עניין אי דיווח הדריסה שלו לצד לכאורה עניין ההתנהלות בשטח של הדורסת. העניין גם ימשיך לעורר שיח נוקב בחברה, ולהציף שאלות כואבות שפתרונן לא ישיב את רפאל, אך בהחלט יכול להשפיע על התנהלות כזו או אחרת שלנו כחברה בעתיד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*