ההבדל בין מסכי מחשב רגילים לגיימרים

ההבדל בין מסכי מחשב רגילים לגיימרים

ההבנה שמסך המחשב שלכם כבר לא עובד ולא יוכל לשמש אתכם יותר זו לא הבנה פשוטה. ראשית, מי שמבלה שעות מול המחשב כי הוא מנהל כך את העסק הפרטי שלו יודע היטב שהמסך חשוב מאוד לעבודתו ושנית, בדרך כלל מדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה. לכן ברור מדוע גם אתם מחפשים את הפתרון הנכון לעניין וכדאי שתדעו: השוק של ימינו מוצף באין ספור מסכים. חשוב שתדעו ששתי האופציות העיקריות הן מסכים רגילים או מסכי גיימרים והאמת היא, שלא קל להכריע במה שווה לכם להשקיע. יתרה מכך, אין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת כי זה מאוד תלוי בשימוש שאתם עושים במסך. כלומר, כמה שעות ביום אתם באמת יושבים מול המחשב? והאם בכל יום אתם מדליקים אותו או שרק פעם-פעמיים בשבוע? אם תענו על שאלות כאלה יהיה לכם קל יותר להחליט האם אתם מעדיפים מסך מחשב רגיל או מסך גיימר מקצועי.

מה חשוב לבדוק?

עוד לפני שאתם מחליטים האם לקנות מסכי גיימינג או כל מיני מסכים אחרים, כדאי יהיה לחשוב תחילה על גודל המסך הרצוי לכם. כלומר, האם אתם רוצים לקנות את המסך הכי גדול שיש כי מבחינת זה כמו טלוויזיה ועדיף שהמסך יהיה ענק? או שאולי אתם לא רוצים שמסך המחשב יהיה גדול מידי כי הוא יתפוס לכם יותר מידי מקום? כמו כן, האם יש לכם עיניים רגישות והאם חשוב לכם שהמסך יהיה עם רזולוציה מופלאה? בדקו, בין היתר, כאשר אתם רוצים לקנות מסכי גיימינג או מסכים אחרים, את החיבורים שיש למסך. זה נכון שהיום יש גם מקלדות אלחוטיות ועכברים שלא צריכים בכלל חוט כדי לפעול, אך לא בכל המקרים זה כך. כמו כן, אתם לא באמת יודעים איזה עוד אלמנטים תרצו לחבר למסך בעתיד ולכן חשוב לבדוק מראש איזה חיבורים יש לו.

כמה אתם מוכנים לשלם?

אין ספק שאחד מהפקטורים הכי חשובים שיש אשר יוכלו לעזור לכם לבחור בין סוגים שונים של מסכי גיימינג ובין מסכים אחרים, זו גם השאלה כמה תהיו מוכנים לשלם. האם אתם באמת מאמינים שחובה עליכם לקנות את המסך הכי יקר שיש? והאם אתם שייכים לאותם האנשים שמבינים במסכים ובאמת תוכלו להפיק מהמסך היקר שלכם את המקסימום? חשוב לדעת שבתחום המחשבים, בין אם מדובר על המחשב עצמו ובין אם מדובר על המסך, השמיים הם הגבול. אתם יכולים למצוא את עצמכם מוציאים אלפי שקלים ובהחלט לא בטוח שזה נחוץ. לכן כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, האם יש גם מבצעים מיוחדים שלא תרצו לפספס כי זו דרך נהדרת לחסוך אפילו בעת קניית מסך מאוד משוכלל ומתקדם. מסך זה משהו שקונים ומשתמשים בו אחר כך לשנים כך שכדאי לעשות את כל הבירורים מראש ולקבל החלטה שתהיה נכונה לכם.

תמונה: ICLIPART

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*