הדרכות בטיחות

הדרכות בטיחות

אילו סוגים של הדרכות בטיחות קיימים? החל קורס עבודה בגובה, הדרכת כיבוי אש, קורס חומרים מסוכנים, קורס מגיש עזרה ראשונה, הדרכת ארגונומיה ועד הדרכת ריענון מלגזנים – מדובר בהכשרות משמעותיות ביותר. כדי לקבל מידע נוסף על הדרכת בטיחות לעובדים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת "ליאור בטיחות". צוות עובדי החברה כולל ממונה בטיחות בעבודה, יועצי בטיחות ומדריכי בטיחות. מומחים אלו מחזיקים בידע רב וניסיון משמעותי בתחום ההדרכות ומתן הפתרונות המתקדמים ביותר.

הדרכת בטיחות: מה חשוב לדעת?

חשיבותן של הדרכות בטיחות בעבודה הן רבות, בכך אין כל ספק. למעשה, עם השנים מעסיקים ומנהלים מבינים יותר ויותר את חשיבות קביעתם של נהלי בטיחות – לצד הדרכת עובדים בקרב צוות המועסקים. הרי כאשר העובדים מקפידים על בטיחות ומגלים אחריות, הם לא רק מספקים תוצר מרשים – הם שומרים קודם כל על בריאותם וביטחונם האישי.

בהתאם, בין אם מדובר בהדרכת בטיחות אש, הדרכות עבודה בגובה או שמא מדובר בקורס חומרים מסוכנים, להדרכות אלו השלכות חיוביות על שטח העבודה ועל הנמצאים במקום. בבואכם לחפש אחר חברה המספקת הדרכות אלו, יש לפעול בהתאם למספר פרטים מרכזיים. כמו מה למשל? החל מהכשרתם המקצועית של צוות המדריכים, הניסיון המעשי שלהם, התמצאותם בנהלי הבטיחות וכן הלאה – כך ניתן יהיה להעביר את הידע המדויק ביותר לעובדי החברה או הארגון.

לסיכומו של דבר

בשנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות בכל הקשור לבטיחות בזמן העבודה. עובדים בגובה רב? במקום העבודה שלכם ישנו סיכון לשריפות? עובדים במפעל עם חומרים מסוכנים? כך או כך, כדי לחדד את נהלי הבטיחות, להקפיד על שגרת יום-יום בטוחה בעבודה ובעיקר – לשמור על בריאותכם וסביבתכם באופן המיטבי ביותר, חשוב לקחת חלק בהדרכת בטיחות.

כדי להעביר הדרכה מסוג זה בארגון שלכם, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "ליאור בטיחות". צוות המומחים של החברה, בניהולו של ליאור מקדש, מחזיקים בהכשרה ובידע הדרושים לשם ביצוע המשימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*