הדרך הקלה לביצוע השוואת מחירים בין אינסטלטורים

הדרך הקלה לביצוע השוואת מחירים בין אינסטלטורים

בואו ונניח שאתם גרים בעיר אשדוד ויש לכם בעיית אינסטלציה אשר דורשת מכם להזמין באופן מיידי אינסטלטור, מה נעשה? ניפול שוב במחירים הגבוהים והמופרזים? לא! ניקח נשימה עמוקה ונתחיל בתהליך של השוואת מחירים בין האינסטלטורים השונים הנמצאים באשדוד והסביבה. נכון, זה ייקח קצת יותר זמן, אבל לפחות תדעו שאתם עם בעל מקצוע עם המלצות ובמחיר הגיוני. בואו נתחיל מהשלב הראשון.

שלב א' – איסוף אינסטלטורים בעיר אשדוד

על מנת שנוכל לבצע השוואת מחירים בדרך המהירה והקלה ביותר, עלינו ראשית לאסוף רשימה של אינסטלטורים אשר נותנים שירות בעיר אשדוד. לאחר שנאגור רשימה של 4-5 אינסטלטורים, נוכל לעבור לשלב הבא, אבל ראשית, כיצד נמצא את האינסטלטורים? ישנן מספר דרכים:

  1. באמצעות מנוע החיפוש גוגל – חיפוש לוקאלי של הביטוי "אינסטלטור באשדוד" יתן לנו מגוון רחב של אפשרויות ואינסטלטורים שככל הנראה פועלים בעיר. באמצעות גוגל יש גם את גוגל מפות, שם ניתן למצוא כמה אינסטלטורים שבוודאות נמצאים באשדוד.
  2. רשתות חברתיות, פייסבוק, טוויטר ואפילו יוטיוב – בעלי המקצוע דואגים לפרסם את עצמם בכל אמצעי אינטרנטי אפשרי. נוכל למצוא המלצות ואינסטלטורים בקבוצות בפייסבוק, באמצעות חיפוש בטוויטר או ביוטיוב, לעיתים ניתן למצוא את בעל המקצוע כבר עם המלצה חמה או להפך. קחו בחשבון שהאמינות של המלצות ברשתות חברתיות היא לא מהגבוהות ביותר.
  3. מפה לאוזן – השיטה הטובה ביותר והמוכרת. בקשו מחברים אינסטלטור שעבד אצלם והם מרוצים ממנו, אפילו שאלו את השכנים או מישהו מהמשפחה. אני לא מכיר איש אחד שלא היה צריך להזמין אינסטלטור מעולם.

שלב ב' – מחקר מעמיק!

יופי, לאחר שאספנו כמה אינסטלטורים באשדוד, כעת, כל מה שעלינו לעשות הוא לבדוק את טיב בעל המקצוע, את המקצועיות שלו וכמובן את האמינות שלו (עם המחיר נחכה לשלב ג'). בצעו שיחת טלפון אל האינסטלטור ותשמעו כיצד הוא מדבר כאשר אתם מתארים לו את התקלה שלכם. ישנם אינסטלטורים שכבר בטלפון מטילים אימה ופחד ואפשר להריח ממרחקים כי הם רוצים "לעשות קופה" על גביכם, ישנם כאלה שירצו לבוא לראות (כן.. הם גובים ביקור על כך) וישנם חבר'ה טובים גם, שאפילו ינסו לפתור לכם את התקלה באמצעות הנחייה טלפונית או לפחות להבין יותר לעומק. כאשר יש בידכם שם של אינסטלטור או חברת אינסטלציה, הזינו אותה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש וחפשו אזכורים (שליליים \ חיובים) לגבי אותה החברה. יש לכם המלצה מחבר? זה כנראה המצב הטוב ביותר שאתם יכולים להיות בו. אבל רגע.. כמה זה עולה לי?

שלב ג' – השוואת מחירים

אם ניכנס למוסך ונגיד לו "לא יודע, אולי הלך המנוע", ככל הנראה שנצא משם עם קנס לא נעים וחור בכיס. חשוב להראות ידע כללי וכאילו אתם בעצמכם אינסטלטורים והשתמשו במידע שאספתם ברשת – קראו מידע נוסף אודות אינסטלטור באשדוד ובנוסף מה שעליכם לעשות הוא להשתמש במידע שקיבלתם בשלב ב' מהשיחות הטלפון עם האינסטלטורים באשדוד השונים ולזרוק נתונים. רוצים לדעת יותר טוב מחירים? היכנסו אל מחירונים של אינסטלטורים וראו כמה התקלה אמורה לעלות (פלוס מינוס) ותהיו בקיאים יותר במחירי האינסטלציה בשוק ועל הדרך תעשירו את הידע הכללי שלכם בתחום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*