הדפסת תמונה כמתנה – 5 מוצרים שניתן להדפיס עליהם תמונות שילוו אתכם בכל מקום

הדפסת תמונה כמתנה – 5 מוצרים שניתן להדפיס עליהם תמונות שילוו אתכם בכל מקום

מתקשים למצוא את המתנה המושלמת לחבר או לבן משפחה? מחפשים מתנה מיוחדת שתזכיר לכם אדם אהוב בכל מקום שתלכו? הדפסת תמונה כמתנה היא הפתרון האידיאלי עבורכם. הנה כמה הצעות למוצרים שיכולים מאוד להתאים להדפסת תמונות כמתנה.

למה כדאי להזמין הדפסה על מוצרים שונים, כמתנה לאדם שאוהבים?

הדפסה אישית היא דרך מצוינת להתאים אישית מתנה לאדם שאוהבים. אין דרך טובה יותר לשמח ולרגש מלהעניק פריט שישמש תזכורת מתמדת לאהבה שלכם. בין אם אתם רוצים להדפיס תמונה, מסר מיוחד או אפילו לוגו של החברה, ישנן דרכים רבות להפוך את המתנה לייחודית. הדפסה על עץ, על עטים, על מוצרי מחשב ועוד, הן מתנות נהדרות, אך חשוב מכל, המחיר שלהם נוח ומתאים לכל כיס. תוכלו למצוא כיום מוצרים רבים עליהם ניתן להדפיס, כך שבוודאי תצליחו למצוא את הפריט המושלם שישמש כמתנה נהדרת לכל אירוע. על מנת להקל עליכם, הכנו עבורכם רשימה של 5 מוצרים עליהם תוכלו להדפיס תמונה:

  1. הדפסה על עץ

מתנה לאדם אהוב זה תמיד מיוחד, אבל זה יכול להיות אפילו יותר משמעותי כאשר המתנה היא ייחודית ואישית. אחת הדרכים ליצור מתנה מיוחדת במינה היא הדפסה על עץ. המרקם הטבעי של העץ יוסיף אופי וקסם לתמונה, והתוצר שתקבלו יכול ממש להפתיע. היתרון הגדול בהדפסה על עץ הוא שהעץ עמיד ונשמר לאורך שנים רבות. טרם ההזמנה, בחרו תמונה באיכות גבוהה שתיראה טוב בהדפסה. התמונה יכולה להיות שלכם, של שניכם יחד או של נוף שמזכיר לכם ימים יפים. לאחר מכן, הזמינו הדפסה על עץ גדול מספיק שיוכל להכיל את התמונה. תוכלו תמיד לבקש התאמה של גודל התמונה לגודל המוצר. הדפסה על עץ ניתן יהיה לתלות בסלון, בחדר השינה, בכניסה לבית ואף במשרד.

  1. הדפסה על כיסוי פלאפון

כיסויי טלפון מותאמים אישית הם דרך מצוינת להבליט את הסגנון האישי שלכם. הם גם יכולים לשמש כמתנה ייחודים ואישית שתוכלו להעניק. תוכלו להדפיס על גבי הכיסוי תמונה של הילדים שלכם, של בן או בת זוג ואף, תוכלו להדפיס על גביו מסר חיובי שישמש תזכורת לדברים טובים. תוכלו לשלב את הכיסוי המודפס כחלק ממארז מותאם אישית שיכול לכלול מספר פריטים מעוצבים.

  1. הדפסה וחריטה על עטים

יש כל כך הרבה סיבות נהדרות לתת עט מותאם אישית במתנה. ראשית, זהו פריט מאוד פרקטי שיכול להיות בשימוש על בסיס יומיומי. בנוסף, זו דרך נהדרת להביע את הערכתכם למישהו מיוחד. בין אם אתם נפרדים מבוס או עובד אהוב, או שאתם רוצים לברך חבר על עבודה חדשה, עט מותאם אישית יכול בהחלט להותיר רושם נהדר. תוכלו לחרוט על העט ציטוט של משפט מעורר השראה או מוטיבציה או פשוט לבקש לחרוט עליו את המילים "תודה מכל הלב".

  1. הדפסה על מגבת / חלוק

מצעי מיטה מהווים מתנה נהדרת לכל אירוע, ומה יכול להיות אישי יותר ממגבת, חלוק או סט סדינים בהדפסה אישית? מסר מודפס או עיצוב ייחודי על מגבת, חלוק או מצעים יכול בהחלט להוסיף נגיעה  מיוחדת ואישית לפריט יוקרתי ממילא. יתרון נוסף של מתנה כזה, היא שאין מדובר במתנה שהשימוש בה הוא חד פעמי. בכל פעם שהפריט יהיה בשימוש יזכרו בכם ויתרגשו מחדש.

  1. הדפסה על מוצרים למחשב

אנשים רבים נהנים לתת מתנות שהן גם אישיות וגם פרקטיות, ואביזרי מחשב הם דרך מצוינת להגשים את שתי המטרות האלו. הדפסה על גבי משטח עכבר או על גבו של דיסק און קי יכולה להיות מתנה נהדרת לכל אדם שמשתמש במחשב. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור תמונה דיגיטלית אותה תשלחו אלינו. תוך ימים ספורים תקבלו את המתנה לכתובת אליה תבקשו שתשלח כך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שבחרתם נכון.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*