הדפסת חולצות בעיצוב אישי – האופנה החדשה

הדפסת חולצות בעיצוב אישי – האופנה החדשה

בגדי היום יום שאנו לובשים הם בהחלט נושא חשוב שצריך להתמקד בו, מכיוון שזה אחד הדברים שמייצגים אותנו כרושם ראשוני מול אנשים שאנו פוגשים בעבודה, ברחוב, באירועים ואפילו בתוך הבית.

בטכנולוגיה של ימינו, קיימים בבתי הדפוס וחנויות הצילום מדפסות מיוחדות המאפשרות בקלות לבצע הדפסה על חולצות באיכות גבוהה, ועמידה במספר רב של כביסות ואינן דהות, ללא צורך בגלופה ומכשירים מיוחדים, ניתן להזמין מהם חולצות ממותגות עם סמל לעסק שלכם או עם ציור שציירתם או עיצבתם בתוכנות הגרפיקה ולבצע הדפסה ללא מינימום כמות או הגבלה, במחירים נוחים וזולים מפעם, תוכלו ללבוש את החולצה שלכם ולהיות ייחודיים ואוליי להיות מעצבי אופנה.

הדפסה על חולצות יכולות להיות מתאימות לכל מיני מטרות למשל:

  • מיתוג העסק , הדפסה של הלוגו ופרסום העסק שלכם למראה מקצועי ויפה
  • כמתנה לימי הולדת עם הקדשה מרגשת או מצחיקה
  • לסיום טירות קורס או מסלול בצבא , זיכרון שנשאר מהתקופה הזו
  • סיום לימודים או תואר
  • כפריט אופנה
  • טקסים וכנסים
  • אירועים כמו חתונה , בר / בת מצווה וכו' ..

החולצה והעיצוב שרק שלכם

מה שכיף בהדפסה על חולצות זו האפשרות להביע רעיון אישי וייצרתי עם המון אלמנטים של עיצוב למשל אפשרות בחירת גודל ההדפסה בהתאם לבגד ולגוף, רמת הצבעוניות, הוספת תמונות וצורות והשמיים הם הגבול, וכך החולצות נהפכות מפריט לבוש פשוט ,לבגד עם ערך מוסף אישי וחשוב עבורכם.

חולצה כמתנה

חולצה מודפסת היא מתנה מקורית ושמושית שיכולה לשמש כמזכרת אישית מרגעים שחוויתם עם אותו אדם שמקבל את המתנה ויכולה לשמש אותו לשנים רבות, ההדפס יכול להכיל תמונה או ברכה, או משפט כלשהו שהוא רק שלכם כהומור אישי.

חולצות לאירועים

קיימים מגוון רחב של אטרקציות וגימיקים לאירועים משמחים, הטרנד של הדפסה על חולצה השאיר חותם חזק בתחום הזה, כמעט בכל חתונה ,בר/בת מצווה תוכלו להיחשף לאורחים שלובשים חולצות מצחיקות עם משפטים הומוריסטים על חתן וכלה או על בעל השמחה. זה טרנד שמוסיף תמיד שמחה לאווירה ותופס את עיניי האורחים, אירוע כזה בהחלט לא יהיה משעמם.

חולצה צבאית

בתקופת הצבא קיימת מספר נקודות ציון שבהם החייל עובר וברובם מופיעים חולצות עם הדפס כדי להנציח את הרגע. למשל סוף טירונות או קורס, החיילים מתפזרים לבסיסים שונים ונהוג להעניק חולצה של אותו מחזור כדי להיזכר בתקופה הזו. אירוע נוסף שבו מופיעים חולצות מודפסות הן כשלוחמים לקראת סוף המסלול שלהם, המשפחות והחברים מחכים להם, ומגבירים להם את המוטיבציה והכוח לסיים החלק האחרון במסע הכומתה עם חולצות ומשפטים מחזקים ומעוררי גאווה

אז כמה זה עולה לנו?

בעקבות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו המאפשרת להדפיס בקלות על חולצה , התלות בגלופה והעליות ייצור פחתו, דבר שמוזיל את המחיר, וכיום ניתן למצוא הדפסה על חולצה החל מ- 18 ₪, המחירים משתנים בהתאם לכמות החולצות, והאם יש צורך בעיצוב גרפי

קרדיט: digitalgift
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*