הדפסה על מגנטים תרמיים לאירועים – במה מדובר ועבור מי זה מתאים?

הדפסה על מגנטים תרמיים לאירועים – במה מדובר ועבור מי זה מתאים?

בשיתוף מג'יק פוטו – שירותי אונליין של הדפסת תמונות

בשנים האחרונות כל אחת ואחד מאיתנו קיבלו לפחות פעם או פעמיים מגנטים באירועים – אותן תמונות שלנו ושל אורחים נוספים שונים באותו אירוע המודפסות על מגנטים קטנים המחולקים במהלך האירוע, ואותם אנו שמים לאחר מכן על המקרר בבית ונזכרים באותו אירוע משמח גם לאחר כמה חודשים ושנים. למרות שכבר כשנה שאין אירועים חגיגיים יותר מדי (למרות שנקווה כי אלו יחזרו בגדול במהלך הקיץ הקרוב…), הדפסה על מגנטים עדיין מהווה תחום פעיל ושוקק חיים. בפרט, הדפסה על מגנטים תרמיים הפכה באחרונה להיות הסטנדרט החדש בתחום. במה בדיוק מדובר ועבור מי כל זה רלבנטי, גם כיום?

מגנטים תרמיים – במה מדובר?

אז כולנו כבר מכירים כאמור את הקונספט של מגנטים לאירועים, הדפסת תמונות על מגנטים וכד'. אך למה הכוונה ב"מגנטים תרמיים"?

ובכן, על פי רוב כאשר מתייחסים להדפסה על מגנטים תרמיים הכוונה היא לשימוש במדפסת מגנטים תרמית, בניגוד למדפסות מגנטים בטכנולוגיות אחרות. הדפסה תרמית נחשבת לאחת מסוגי ההדפסות האיכותיות והעמידות ביותר, וכאשר מדובר בתחום המגנטים לחתונה או אירועים מיוחדים אחרים מגנטים תרמיים הם בהחלט האופציה האיכותית והטובה ביותר בשוק.

מה עומד מאחורי השימוש במונח "תרמית" (כלומר – הדפסה המבוססת על חום)? ובכן, אופן הפעולה הייחודי של מדפסת תרמית עושה שימוש בחום על מנת להלחים גבישי צבע על נייר הצילום המיוחד, ובכך ממש למזג אותם אל תוך גליל הנייר ולהבטיח כי הצבע לא ידהה והתמונה לא תאבד מאיכותה, גם לאחר זמן רב ביותר. כלומר, תמונה המודפסת על גבי מגנט תרמי תישמר למשך שנים קדימה ברמת איכות גבוהה ביותר, וזהו בהחלט יתרון משמעותי כאשר מדובר במגנטים לחתונות ואירועים חגיגיים. זאת מכיוון שכאמור אחת המטרות המרכזיות של מגנטים לאירועים היא להנציח את האירוע ולספק לאורחים מזכרת אותה ייקחו לביתם, אשר תמשיך להזכיר להם את אותו אירוע ואת האנשים שערכו אותו למשך זמן רב.

עבור מי רלבנטיים מגנטים תרמיים כיום?

מאחר ואנחנו נמצאים כבר כשנה תחת מגבלות מגפת הקורונה וספציפית תחת מגבלת הריחוק החברתי אשר אינה מאפשרת לערוך אירועים חגיגיים כמעט בכלל, ניתן לתהות – עבור מי רלבנטיים מגנטים לאירועים ומגנטים תרמיים כרגע?

ובכן, התשובה על כך עשויה להפתיע – עבור הרבה מאוד אנשים! בתור התחלה, אירועים חגיגיים ומשמחים מסוגים שונים (חתונות, אירועים עסקיים וכו') צפויים לחזור ממש בקרוב, עם פתיחתו המחודשת והמיוחלת כל כך של המשק ולאור מבצע החיסונים הנרחב המתקיים בישראל.

שנית כל, גם ללא אירועים חגיגיים רבי משתתפים, אנשים רבים מחפשים לאורך כל השנה האחרונה אחר סוגים שונים של מזכרות ומתנות שונות להעניק לאנשים הקרובים אליהם, בין אם במסגרת ארוחת החג המצומצמת ובין אם במשלוח או במסגרת ביקורים אישיים. תמונות המודפסות על מגנטים (או על בלוק עץ, לצורך העניין…) מהוות מתנה ומזכרת סנטימנטלית מושלמת, במיוחד בימים אלו בהם איננו רואים יותר מדי לפחות חלק מן האנשים הקרובים אלינו.

היכנסו לאתר מג'יק פוטו, החברה המובילה בתחום של הדפסת תמונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*