הדפסה על חולצות מכל סוג – אינספור אפשרויות

הדפסה על חולצות מכל סוג – אינספור אפשרויות

אחד המאפיינים היותר מעניינים של העידן הנוכחי הוא הרצון של כולנו להביא את עצמנו לידי ביטוי, במגוון הולך ומתרחב של דרכים. אחת הדרכים הפשוטות והאפקטיביות מאוד היא חולצה מכל סוג עם הדפס שיש בו אמירה. הטכנולוגיות החדשות הפכו את האופציה של הדפסה על חולצות מכל סוג לזולה למדי, וביותר ויותר מקרים אנחנו מנצלים הזדמנות זו.

חולצות סוף קורס

דוגמה אחת מני רבות לאפשרות של הדפסה על חולצות מכל סוג היא בסיום קורסים, בעיקר אלה שמתקיימים בשלבים השונים של השירות הצבאי אבל לא רק. בדרך כלל הדפסת חולצת סוף מסלול תכלול אלמנטים שמבטאים את ההווי הייחודי של אותו קורס, ומי שלא היה חלק ממנו לא בהכרח יבין את המסר – אבל מצד שני למי שעבורו מדובר בתקופה משמעותית בחיים, החולצה היא מזכרת מרגשת מאוד (ולא בכדי ניתן לראות גם בני 30 ואפילו יותר מסתובבים עם חולצת סוף טירונות…)

חולצות לטיולים שנתיים

אם חולצת סוף קורס היא מסורת ארוכת יומין יחסית, הרי שחולצות לטיולים שנתיים היא מסורת צעירה יותר – אבל עושה רושם שהיא מתבססת מהר מאוד בתרבות הישראלית. הדפסה על חולצה מכל סוג לקראת טיול שנתי, בין אם במסגרת בית הספר ובין אם כזה שמציעה תנועת נוער, תורמת רבות לגיבוש החברתי בגיל צעיר, כך שגם ניתן ללבוש אותה לזמן מוגבל (שהרי הילדים מטבעם גדלים מהר למדי והחולצות המודפסות הופכות לקטנות עליהם), עדיין זהו צעד מומלץ בהחלט.

הדפסה על חולצות מכל סוג למטרות עסקיות

גם עסקים רבים מנצלים את האפשרות של הדפסה על חולצות מכל סוג. ישנם מקרים שבהם ההדפסה היא עבור צוות העובדים, וזאת מתוך רצון שהלקוחות יוכלו לזהות מידית כל עובד בעסק ולדעת אל מי הם יכולים לפנות כדי לקבל שירות, ובנוסף רצון להעצים את הזיקה של כל עובד לחברה. במקרים אחרים ניתן להדפיס חולצות איכותיות שמפרסמות את העסק ולחלקן כמתנה ללקוחות, וגם כשעסק כזה או אחר הופך לספונסר של פעילות מסוימת (צעדה שנתית וכו') כדאי להדפיס לשם כך חולצות שמהוות מיתוג מצוין.

חולצות עם מסר

אפשרות אחרת שעבורה רבים וטובים מדפיסים על חולצות מכל הסוגים מסרים כאלה ואחרים היא כדי לקדם תפישת עולם מסוימת. דוגמה טובה לכך היא כמובן חולצות עם הלוגו של תנועה פוליטית או שמקדמת מועמד ספציפי בבחירות (פריימריז, בחירות מוניציפליות, בחירות לאיגוד מקצועי וכו'). עוד דוגמה היא תנועות חברתיות שונות שיוצאות למאבק – דוגמאות נפוצות מהשנים האחרונות הן חולצות עם הדפס שקורא לשחרורו של אברה מנגיסטו, חולצות שמשמיעות את קולם של בעלי החיים וקוראות לשחרורם, חולצות לתמיכה במאבק הנכים לקצבאות שיאפשרו להם קיום בכבוד, ועוד.

עוד דוגמה של הדפסה על חולצות מכל סוג היא לקראת חתונות, כשגם במקרה זה האפשרויות רבות ומגוונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*