הדברת טרמיטים ללא קידוח, האם זה אפשרי?

הדברת טרמיטים ללא קידוח, האם זה אפשרי?

אם אתם מחפשים אחר שירותי הדברות, אולי הרחקת מזיקים מסוג טרמיטים ללא קידוח, בהחלט הגעתם למקום הכי מדויק. בואו נדבר על הדברת טרמיטים ב-2020, מה הכי חשוב לדעת לגבי הרחקת המזיקים האלו שעשויים לגרום לנו לנזקים כבדים בריהוט ובבית?

מחפשים אחר הדברת טרמיטים ללא קידוח ומבלי לגרום לנזק לריהוט? זה בהחלט ניתן ואפשרי לביצוע, ויש גם סיכוי טוב שהמזיקים לא יחזרו לביתכם בעתיד. יחד עם זאת, כבר עכשיו אנחנו חייבים לציין, בכדי שטרמיטים לא יחזרו לביתכם בעתיד הקרוב או הרחוק, אתם תצטרכו לבצע טיפולי מנע (ניתן להסתייע בשירותיהם של מדבירים מוסמכים עבור טיפולי מנע לטרמיטים). אז האם אפשרי להדביר ביעילות טרמיטים, גם אם לא קודחים בבית ומרימים את המרצפות?

מה הכי חשוב לדעת על הדברת טרמיטים בבית ובמקומות עבודה?

הדברת טרמיטים אמנם מצריכה ממכם את הסיוע הבהול של מדביר מוסמך, אבל אין ספק שברגע שהוא מגיע, אתם יכולים כבר להיות רגועים. מדוע אנשים כל כך נלחצים מטרמיטים? ובכן, מדובר בסוג מזיקים אשר גורמים לנזקים בריהוט, מקננים את קינם בתוך מבנים, בתוך שולחנות וכיסאות, בספות ועוד.

מאחר שסוג המזיק הזה יכול להימצא כמעט בכל מקום והוא גם פעיל במשך כל ימות השנה, אנשים נלחצים מהימצאותו של הטרמיט. עוד חשוב לציין. טרמיטים אמנם פעילים כל השנה, אבל אתם בדרך כלל תרגישו את הנוכחות שלהם בעיקר בעונת הקיץ.

כמה עולה בממוצע הדברת טרמיטים בבית?

באופן כללי, הדברת טרמיטים נעה בין טווחי מחירים של 250 ₪ בממוצע ועד 350 ₪ בממוצע. כמובן, מדובר בדרך כלל על הדברת חלל אחד בבית. במקרים מסוימים לא יהיה מנוס, ויהיה את הצורך להרים מרצפות בבית ולקדוח במבנה הבית עבור הדברה מוצלחת, אבל אל תיבהלו כי ממש לא בטוח שאתם במצב הזה בכלל.

בכדי להיות בטוחים אם אתם במצב הנ"ל או לא, חברות הדברה מקצועיות בדרך כלל ישתמשו במכשירים טכנולוגיים ואלקטרוניים עבור גילוי אותם מזיקים בתוך קירות המבנה. לידיעתכם, אם אתם נתקלים בפירורים המתגלים מתוך הרהיטים שלכם, פירורים המתגלים בדפנות הקירות וכדומה, ייתכן כי אתם מתמודדים עם טרמיטים.

מה עושים אם גילינו טרמיטים מקננים בבית?

בכל מקרה, ההמלצה הכי גורפת היא איתור מדביר מוסמך להדברת טרמיטים. בנקודה זו חשוב להדגיש, על פי החוק אסור לפזר רעלים, אלא אם כן עושה זאת מדביר מוסמך. ועוד דבר, אם גיליתם טרמיטים בבית, אל תנסו להדביר אותם בעצמכם ובעזרת כל מיני חומרים כימיים.

חשוב מאוד לדעת – הדברה כימית יכולה להזיק לפעילותו של המדביר בהמשך. במילים אחרות, אתם עשויים לפגוע ביעילות של ההדברה של הטרמיטים. גיליתם את המזיקים מקננים אצלכם בבית? קראו למדביר עוד היום, בהצלחה!

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*