הדברים לא מסתדרים? אולי תשקלו אימון בשיטת בלסקי?

הדברים לא מסתדרים? אולי תשקלו אימון בשיטת בלסקי?

כולנו מכירים את החיים, לפעמים הדברים הולכים טוב ולפעמים הם לא הולכים כל כך חלק. אבל אנחנו אכן מכירים את המצב שבו הדברים לא נוטים להסתדר בתחום מסוים לאורך זמן. המצב הזה מוביל אותנו למחשבה שאולי החלק הזה של החיים "תקוע".

אז זה מבאס אבל עדיין לא סוף העולם בכלל, הדברים לא נגמרים היכן שקשה. שיטת בלסקי המתמחה בפתרון אתגרים אישיים מציעה מבחן של כמה שאלות שיכולות לקבוע האם אתם תקועים באמת או שאתם נמצאים במצב שבו אתם פשוט פסימיים. תבחנו את עצמכם:

1. האם אתם עוסקים בנושא הזה מעל שלוש שנים– הסעיף מתייחס יותר לנושא העיסקי. מחקרים אין ספור קבעו כבר עשרות פעמים שאם לא עוסקים במשהו מעל שלוש שנים, אין סיכוי ממשי שזה יצליח. אז אם אתם פחות משלוש שנים בעסק ועדיין לא הצלחתם, זה בסדר גמור.

2. האם התייעצתם עם חברים שאתם סומכים עליהם על הנושא? ניתן בקלות להסביר שלפעמים הפתרונות הם ממש פשוטים ונמצאים מול הפנים, אך אנחנו לא רואים אותם, הדבר הוא מאוד נפוץ אך לפעמים אנחנו לא מספיק פתוחים עם הסביבה כדי לנסות לקבל ייעוץ ולשאול כמה שאלות בסיסיות.

3. האם התיעצתם עם איש מקצוע?- נכון שזה נשמע בנאלי, אבל לפעמים זה הפיתרון הכי קל. אם זה עניין עיסקי, אז ברוב המקרים ייועץ עסקי ייתן לכם את מה שחסר לכם כדי לצעוד קדימה ולעבור מעל המכשול. אם מדובר בבעיה אישית, אז בהחלט ניתן לקבל עצה מועילה מפסיכולוג. נכון שישנם אנשים שסבורים כי ללכת לפסיכולוג זה כישלון, אך אין שטות גדולה מזה, פסיכולוג יכול להיות העזרה הכי גדולה שיש לכם.

4. האם אתם פסימיים או אופטימיים? מחקרים אחרונים של אוניברסיטת הרווארד הראו חד משמעית, שאנשים פסימיים מצליחים הרבה פחות בחיים, באיזה תחום שלא יהיה. המחקר בחן לאורך 15 שנים חייהם של מאה וחמישים מטופלים והראה חד משמעית שאין כלל דימיון, האופטימיים הצליחו הרבה יותר.

5. האם כבר היה לכם כישלון בנושא דומה בעבר– בנושאים עיסקיים ידוע הדבר, שללא כישלונות קודמים אין דרך להצליח הפעם. אם לא נכשלתם בעבר בנושא הזה, ככל הנראה אתם הולכים להיכשל הפעם, בדברים האלו הניסיון הוא יתרון עצום. ואם לא נכשלתם עדיין, זה רק אומר שתמשיכו לנסות שלא להיכשל.

6. האם אתם מרגישים שכבר ניסיתם הכול? – תהיו רגע כנים עם עצמכם: ניסיתם הכל? ממש הכול? יכול להיות שנשארו עוד דברים שניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה? גם אם זה לא נראה הגיוני? אם נשאר עוד משהו, עזבו הכול ותנסו את זה עכשיו.

אם עניתם על הסעיפים ואתם מרגישים שעדיין חסר משהו אצלכם, אולי קורס מאמנים של שיטת בלסקי, יכול להביא לכם תועלת רבה לפיתוח האישיות שלכם. גיא כהן מבוגרי השיטה מספר: "הקורס של שיטת בלסקי שינה לי את החיים, הרגשתי שהשתפרתי בכל הנקודות שהייתי חלש בהן, המכירות שלי השתפרו בכשלושים אחוז ואני שש אלי הקרב להצלחות הבאות.

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*