הגדלת חזה – לעשות או לא לעשות

הגדלת חזה – לעשות או לא לעשות

אין זה סוד שנשים רבות תוהות ביניהן לבין עצמן ולעיתים גם עם חברות ובנות משפחה, האם לעבור ניתוח הגדלת חזה. אם בעבר הנושא היה כמעט סודי, שלא נדבר על זה שמרבית הנשים לא חשבו על זה בכלל, הרי שכיום לא מעט נשים עוברות ניתוח כזה והרבה יותר תוהות האם לעבור.

לפני שניכנס לעומק העניין ונתעסק בשאלה, עם אילו לבטים כל אישה שרוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה צריכה להתמודד, נסביר בקצרה מדוע כיום יותר נשים עוברות את הניתוח מאשר בעבר.

יש לכך 3 סיבות עיקריות:

ראשית, הניתוחים כיום הרבה יותר איכותיים ובטוחים מאשר בעבר, הן בגלל ששיטות הניתוח התקדמו והן בגלל שסוג השתלים שמוכנסים לחזה השתפרו.

שנית, היום זה הרבה יותר מקובל לעבור ניתוח הגדלת חזה. החברה מקבלת את זה בצורה הרבה יותר טובה מאשר בעבר, יש לא מעט נשים שיטענו בביקורתיות או בהסכמה, שיש מי שאפילו מצפה שנשים יעברו ניתוח כזה אם הן צריכות אותו. זאת בניגוד לעבר שניתוח הגדלת חזה נתפס כניתוח שרק נשים מסוימות עוברות, והוא ניתוח בשוליים של עולם הניתוחים.

שלוש, מי שמחפשת רופא שיבצע ניתוח הגדלת חזה, לא תתקשה למצוא. עולם הפלסטיקה והאסתטיקה הרפואית התפתח בצורה מדהימה בעשרים השנה האחרונות, נפתחו מרכזים רפואיים רבים ולא מעט פלסטיקאים הקימו מרפאות פרטיות לביצוע ניתוחי הגדלת חזה, בין היתר. במילים אחרות, ההיצע של הרופאים קיים, עם הזמן גם הביקוש נוצר.

אילו לבטים עומדים בפני נשים שרוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה

גם אתם הלבטים שעומדים בפני כל אישה שרוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה אפשר לחלק לכמה חלקים. בניגוד לניתוחים אחרים, אפילו ניתוחים פלסטיים, לא פעם מתערבבים להם לבטים רפואיים, בריאותיים עם לבטים פסיכולוגיים וחברתיים.

התבלטות ראשונה היא לגבי הצלחת הניתוח והמצב הבריאותי של האישה אחרי הניתוח. כולנו שמענו על כישלונות בניתוחי הגדלת חזה, שתלים שהגוף דחה או שתלים שהתפוצצו עם הזמן בתוך הגוף, כמו כן על ניתוחים שהביאו לידי כך שלא היתה סימטריה בחזה. מדובר בשאלה גדולה, האם להפקיד את החזה בידיי מנתח שאין לו אפשרות להבטיח מאה אחוז הצלחה.

ההתלבטות השנייה היא אישית, האם באמת יש צורך בניתוח כזה, האם ניתוח הגדלת חזה במקום להועיל דווקא יכול להזיק לנשיות, כלומר מדובר על ניתוח שלכאורה אמור להעצים את אחד האיבריים הכי נשיים שיש אך יש נשים שדווקא יתפסו בזה כפגיעה קשה בו, שכן במקום לשמור על משהו טבעי הופכים אותו למשהו מלאכותי.

התלבטות שלישית, מה תגיד החברה, מה תגיד המשפחה, מה יגידו ההורים, בן הזוג. לא כולם יכולים לתפוס את זה בצורה טובה ולפעמים אי תמיכתם משפיעה באופן כזה או אחר.

התלבטות רביעית, מה יהיה בעתיד. מה יקרה בזמן ההיריון ולאחר מכן כשהאישה תצטרך להניק, מה יקרה שהאישה תזדקן והחזה יהיה נפול, המחשבה צריכה להיות ארוכת טווח ולא רק להסתכל על ההווה.

צילום: יח״צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*