הגביע הוא שלנו – הפועל אשדוד מחזיקת גביע המדינה

הגביע הוא שלנו – הפועל אשדוד מחזיקת גביע המדינה

כל הסימנים הראו שזה הולך לקרות שוב… אבל בספורט למדו הטובים ביותר שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר והערב זה סופי, הפועל אשדוד בכדוריד עושה זאת שנה שניה ברציפות ועושה את הבלתי ייאמן, לזכות שנתיים רצוף.

כאמור, הפועל אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה בכדוריד לשנת 2022, לאחר שהיא ניצחה הערב (שני) בגמר 20:25 את א.ס רמת השרון, עבורה הייתה זו הפעם הראשונה במעמד כזה. מחזיקת הגביע מהעונה שעברה המשיכה עם המגמה של השנים האחרונות, זכתה בגביע שני ברציפות שמצטרף לאליפות שיש למועדון מ-2019 וכן לגביע ווינר של קדם העונה הנוכחית.

ֿהקבוצה של אנדראה ווקייביץ', שסיימה את העונה הסדירה בליגה כסגנית של רמה"ש, סיפקה מחצית שנייה מעולה אחרי 8:8 עד להפסקה, ועם יכולת גדולה של השוער הוותיק הסרבי מילאן קוסאנוביץ' בן ה-40 (שזכה ב-MVP), הצליחה לייצר פער משמעותי שהספיק לה עד לסיום. מהצד השני, כאמור, הקבוצה מהשרון פספסה הזדמנות לקטוף תואר ראשון בתולדות המועדון.

ֿאת המדליות בסיום חילקו יו"ר האיגוד דורון גלפנד, סגן מנהל מינהל הספורט חנן דנציגר, מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין, מנהל רשות הספורט העירונית באשדוד יורם אסרף, ויושבי ראש המועדונים עופר קושמרו (אשדוד) ואבי כחלון (רמה"ש). בסוף השבוע הקרוב ייפתח שלב רבע גמר הפלייאוף במסגרת הליגה.

צילום: משה דהן

כבשו לאשדוד: ריסטו וויצ'יץ' ושחר לוין 6 כ"א, ניבו לוי 5, עומרי קושמרו 4, עמית סטלמן 2, אלכסנדר באביץ' וסטפן איליץ' 1 כ"א. מילאן קוסאנוביץ' סיפק 13 עצירות ב-39%.

כבשו לרמה"ש: מילאן פבלוביץ' 5, רם טורקניץ 4 (3 בפנדלים), איוון מושיץ' 3, יוסי אפו, דניאל צרפתי ועמית מוטולה 2 כ"א, עדן ג'ינג'יחשווילי ודניאל שקלים 1 כ"א. טומיסלב סטויקוביץ', שהיה שותף לזכייה בגביע עם אשדוד אשתקד (כמו רם טורקניץ) ויצא מאוכזב הפעם, סיפק 18 עצירות ב-44%.

המאמן אנדראה ווקייביץ' התייחס לאחר ההנפה למגמה שנוצרת באשדוד עם ההישגים האחרונים: "אנחנו מנסים לשנות שיטה, להביא קצת יותר אירופה לאימונים. לכל שחקן יש זכות להגיד מה שהוא רוצה, הכל אצלנו זה ביחד. השוערים סיפקו הצגה במחצית הראשונה, ובחצי השני ההגנה שלנו עשתה את ההבדל. הם היו כמו גיבורים. הכנו קצת מכשולים ליריבה, כל מיני דרכים לעשות להם חיים קשים יותר, ובחמש דקות שינינו את המשחק. השחקנים שלנו אפשרו לזה להיות קל יותר. אליפות? עכשיו זה היה רק משחק אחד, נחגוג וממחר נתכונן לפלייאוף. רוצים להמשיך את החלום הזה, לא רוצים לעצור עכשיו".

צילום: משה דהן

הקפטן הזוכה, עומרי קושמרו, אמר: "ראשית אנחנו מוסרים תנחומים למשפחות של ההרוגים מהפיגוע, החלמה מהירה לכל הפצועים. המועדון מאוד סבלני ולוקחים פרוייקטים לטווח הארוך. זה לא כאן ועכשיו להביא גביע ועוד יומיים ישכחו, הכל מאוד מחושב ולטווח הארוך. מה הוא אמר לנו בהפסקה? מנטאלית הבנו שהמשחק התחיל פחות טוב ובספורט זה דינמי והכל תלוי בנו. התרכזנו בעצמנו והוא הזכיר לנו את זה במחצית, חשב שפחות נתנו תשומת לב לעצמנו ויותר לרמה"ש, ואז הבנו שזה תלוי בנו לקבוע את הקצב במחצית השנייה. קוסאנוביץ'? אין דברים כמוהו, בן אדם מדהים. מעטים הזרים שהגיעו לאשדוד והתחברתי אליהם כל כך מהר. זה בכל זאת לא מובן מאליו להגיע באמצע העונה ולעשות מה שהוא עושה. מחר ננוח, נתחיל להתכונן לפלייאוף ונקווה שהקהל ימשיך להגיע, הם נתנו תצוגה היום".

צילום: משה דהן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*