"הביטוח הלאומי יקיים ועדות רפואיות ללא הזמנת התובעים אך יאפשרו ועדה נוספת"

"הביטוח הלאומי יקיים ועדות רפואיות ללא הזמנת התובעים אך יאפשרו ועדה נוספת"

"המוסד לביטוח לאומי ייכנס במהלך משבר הקורונה, ועדות רפואיות ללא נוכחות התובע ובא כוחו אך יאפשרו במידת הצורך, לקיים ועדה נוספת בנוכחותם, לאחר סיום משבר הקורונה". כך מסביר עו"ד דותן לינדנברג- יו"ר ועדת הרשלנות הרפואית בלשכת עורכי הדין מחוז הדרום ומוסיף כי מדובר ביוזמה חיובית של הביטוח הלאומי.

עו"ד לינדנברג: "אנו מודאגים מכך שאנשים שחוששים להידבק בקורונה ונמנעים מיציאה מהבית,  לא יוכלו לממש את זכויותיהם אם נפגעו מנזק גופני או מרשלנות רפואית. לכן אנו מנסים למצוא פתרונות יצירתיים כשמצד אחד נמנע עד כמה שאפשר את הסיכוי להידבקות ומצד שני יקבלו את הפיצוי שהם זכאים לו".

למשל במשרדנו אנו מציעים לנפגעים, לשלוח אלינו באמצעות המייל את החומר הרפואי ואנו מבצעים בדיקה ראשונית לגבי ההיתכנות להגשת תביעה. בהמשך על פי הצורך, אנו מנהלים שיחת וידיאו להשלמת נתונים או מסמכים. רק במקרים שאכן ישנה אפשרות להגיש תביעה לפיצוי, אנו קובעים פגישה".

לדבריו במשרד שינה גם את שיטת תשלום הפיצוי. במקום שהלקוחות יצטרכו לצאת מהבית על מנת לקבל את  הפיצוי בהמחאה,  אם בעבר חלק מהלקוחות קיבלו התשלום באמצעות המחאות, הרי כיום כולם מקבלים זאת בהעברה בנקאית מבלי שיצטרכו לצאת מהבית.

"חשוב לנו שמי שנפגע יוכל לקבל הפיצוי בדרך המהירה ביותר, מה עוד שישנם מקרים שבהם בן או בת הזוג של הנפגע פוטרו או הוצאו לחופשת ללא תשלום עקב המצב והם נקלעים לבעיות כלכליות", מסביר עו"ד דותן לינדנברג. "אנחנו לומדים את הנושא כל יום מחדש ומחפשים פתרונות יצירתיים שיקלו על הנפגעים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*