הבדיחה שלא הצחיקה

הבדיחה שלא הצחיקה

הומור זה דבר חשוב, במיוחד בשיווק, בהעברת מסר או בנסיון להקליל משהו רציני, אני תמיד בעד הומור בריא וטוב עד שחושבים שאני מטומטם, שם זה כבר הופך לעלבון שלא לומר ללעג.

כשעיריית אשדוד מנסה ״להביא קטע״ ברשתות החברתיות על מחדל שלה זה שעולה למשלם המיסים לא מעט כסף זה רחוק מלהצחיק. זה אפילו ״השתנה מהמקפצה״ תוך התעלמות מוחלטת מהרגישות לכספי ציבור מה שהביא את הפוסט על שביל האופניים הקצר בעולם לוירליות לא מחמיאה ובעיקר לתגובות זועמות של תושבי אשדוד מכלל המגזרים. כשחבר מועצה שממונה על הפיתוח ממשיך לחגוג על הבדיחה זה כבר יותר מדי. מישהו צריך לעצור את הקרנבל. ומהר.

למי שלא נכח היום ברשתות החברתיות ולא קיבל את ההודעה הויראלית בווצאפ הנה הסבר. פוסט בעמוד הרשמי של העירייה שהועלה ככל הנראה בקטע מגניב לצחוק על הטעות. עצוב מאוד שעיריית אשדוד מודיעה ומודה קבל עם ועדה שאין לה מושג קרה שם, מי טעה, מי פיקח? בשורה התחתונה מישהו קיבל על הבדיחה הזו לא מעט כסף ציבורי וכנראה יקבל עוד לא מעט כסף כדי לתקן, המינימום שהיינו מצפים מעירייה גדולה שזוכה בכל כך הרבה פרסים שתדחיק, תתקן ותעדכן שזה לא עלה שקל למשלם המיסים, אז היתה אולי לגיטימיות לשחרר איזו הלצה. אולי.

חבר מועצת העיר חנוך דרך ארליך שממונה על החברה לפיתוח אשדוד תפס טרמפ על הוירליות הלא מחמיאה של הפוסט למרות שאין לו שום יד ורגל בפרוייקט ומציע ספק בציניות ספק בסוג של התנשאות ״אם זה היה תלוי בי לא הייתי מתקן את המחדל״ כתב בפוסט הייתי מאיר אותו ומשתמש בו כמוסר השכל כתב ולא שמישהו שאל אותו מה הוא חושב או מה היה עושה, פשוט התפרץ עם דעתו תוך התעלמות מזעמם של יותר מ-200 מגיבים שמוחים בצדק על אוזלת היד של העירייה במקרה המביש הזה והרי כולנו יודעים שלא מדובר במקרה בודד, פשוט בשאר המקרים לא הכניסו לנו גם אצבע בעין. טוב עשה חבר המועצה דרך בפסקת הסיום שהציע לתחקר היטב מי האחראי לזה, על כל המשתמע מכך.

 

כאמור, נכון לכתיבת שורות מעל 200 תושבים הגיבו לפוסט בזעם ובכעס שהבדיחה הפעם היא על חשבונו, ליקטנו פיסקה קטנה של רצף תגובות של גולשי הפייסבוק כדי להמחיש את האווירה, ואם אתם חושבים שהסאגה המבישה מאחורינו תחשבו שוב, זה מקרה קלאסי שייחרט בזיכרון הרבה מאוד זמן ואל תופתעו לגלות את אשדוד מככבת בתכניות כמו ״הצינור״, ״חי בלילה״ ודומיהן. זאת מבלי להזכיר את התפוצה המטורללת ברשת.

בתקווה שלהבא יתקנו את הפשלות בחדרי חדרים בלי הומור ציני שכולו על חשבון התושבים. מחכים לפוסט מהיר של תיקון המחדל והתנצלות לא תהרוג אף אחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*