האם לסרי ישאיר אצלו את תיק הספורט?

האם לסרי ישאיר אצלו את תיק הספורט?

תיק הספורט בקדנציה הקרובה הולך להיות התיק האטרקטיבי ביותר שיש למועצת העיר להציע, זוהי הקדנציה שאשדוד תקפוץ 10 מדרגות קדימה עם קרית ספורט מפוארת שתכיל אצטדיון מפואר וחדיש עם 20,000 מקומות ישיבה, ארנת כדורסל עם קיבולת, 5,000 מקומות, בריכה אולימפית יחידה מסוגה ועוד לא מעט אטרקציות.

מי שהיה אמור להיות הממשיך הטבעי, משה בוטרשוילי שהיה יו״ר הרשות בעשור וחצי האחרונות לא ימשיך בתפקיד וספק אם ייכנס לקואליציה העתידית. תיק הספורט כפי שנראה עכשיו יישאר בידי ראש העיר מכמה וכמה סיבות, הן מבחינת ניהול אירוע פתיחת הקריה והקרבה למי שמנהל את האירוע בפועל, יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט, השניים עובדים בכימיה מצויינת ומכירים המון שנים וככל הנראה יחיאל לסרי ישאיר את ניהול המלאכה ללא גורם שלישי.

 

בוטרשוילי ולסרי ״בימים הטובים״

 

יצויין כי האצטדיון נמצא בשלבי בניה מתקדמים וגזירת הסרט ממש מעבר לפינה, זו הזדמנות מצויינת עבור לסרי להיות קרוב לעשייה בה השקיע המון בשנות כהונתו כראש עיר.

מי שיכול להתאכזב הוא ללא ספק חבר מועצת העיר משה בוטרשוילי על נטישת הספינה רגע לפני מפץ הספורט הגדול שיתחולל בקדנציה הקרובה. בוטרשוילי היה מתומכיו הגדולים של לסרי ולפי שעה לא נכלל בחישובי הקואליציה של לסרי. היחסים בין השנייה לא אופטימליים וזאת בלשון המעטה, כך או כך, תיק הספורט הולך להיות האטרקציה של הקדנציה ולסרי ככלך הנראה ישאיר את יורם אסרף בקדמת העשייה עם השגחה מקומה 5.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*