האם לגיטימי להביע שביעות רצון חלקית מטבעת האירוסין?

האם לגיטימי להביע שביעות רצון חלקית מטבעת האירוסין?

הרגע לו חיכית הגיע, והחצי המשמעותי שלך החליט לשאול את השאלה הכל כך מתבקשת. ההתרגשות בשיא, הציפייה לטבעת הולכת ונבנית, הקופסה נפתחת ולפניך נמצאת בשיא תפארתה טבעת האירוסין הגרועה ביותר שראית מעודך. אל תחושת ההתרגשות מיד מתלווים גם רגשות אשם על כל המחשבות השליליות שיש לך על הטבעת. ונשאלת השאלה: מה אני עושה עכשיו? כיצד עלי להתמודד עם המצב?

אינך לבד!

רבים לפניך היו בדיוק באותו הקונפליקט: אינם רוצים לפגוע ברגשותיהם של האהובים עליהם אך גם לא רוצים לענוד טבעת שאינם אוהבים. אולי ישמח אותך לגלות שיש דרכים להתמודד עם מקרים כמו אלו בחן ובעדינות, כמו למשל באמצעות הדרכים הבאות:

אולי זו לא אהבה ממבט ראשון

אפשר בהחלט לתת לנושא כמה ימים. לפעמים אפשר פשוט להמשיך לענוד את הטבעת ולראות אולי האהבה תגיע בהמשך. אולי הטבעת אינה מושלמת אך אין זה אומר שלא ניתן יהיה להתאהב בה בטירוף. לכן לפני שבירת הכלים וחשיפת כל הקלפים, מומלץ לתת זמן ואולי גם להבין מדוע הטבעת הזו נבחרה מלכתחילה.

לקיים שיחה עדינה

אם עבר זמן מה ועדיין לא הצלחת להתרגל למראה הטבעת, זה הזמן לנהל שיחה עדינה עם החצי השני. עדיף לדבר על כך ולבטא את תחושותיך מאפשר לשמור בבטן ולהסתכן בכך שהדבר יגרום לטינה ביניכם. כאשר מדברים על כך מומלץ לעשות זאת בזמן טוב כאשר חשים אהבה ופתיחות ולא בעת ריב. רק אז תהיה מספיק רגישות כדי להתייחס לנושא בצורה הנכונה.

החלפת הטבעת או חלקים ממנה

אפשר לחזור אל החנות ביחד ולשנות מעט את עיצוב הטבעת, אפשר לשמור את האבן המרכזית ולהחליף את המתכת סביבה או לחפש יחד טבעות אירוסין בסגנון חדש לחלוטין שתהיה אהובה על שני הצדדים. אם מדובר בטבעת שעברה בירושה במשפחה, אפשר להתייעץ אם יש דרך לעשות בה שימוש מחודש מבלי לפגוע בערכה.

כדאי לזכור: התארסת עם האדם ולא עם הטבעת

זה לגיטימי להביע אי שביעות רצון חלקית מטבעת האירוסין וכנות היא בהחלט המדיניות הטובה ביותר. יחד עם זאת חשוב לזכור שהחתונה תהיה עם האדם ולא עם הטבעת. לכן גם אם ישנה מידת אכזבה כלשהי אולי כדאי לשקול את המניעים שלך ולהחליט האם אכן מדובר בחצי השני שלך וישנה בשלות לנישואין.

בסופו של דבר אם כל כך לא אהבת את הטבעת כדאי לומר את האמת ולסמוך על כך שהחצי שלך מכיר אותך ואוהב אותך בדיוק כמו שהנך ויחד תוכלו להחליט על הדרך הנכונה לפתור את הנושא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*