האם כדאי לפתוח חנות באינטרנט?

האם כדאי לפתוח חנות באינטרנט?

אחת הדילמות שמעסיקות בעלי עסקים רבים היא פתיחת חנות אינטרנטית. בין אם הם מחזיקים חנות פיסית ומוכרים מוצרים ללקוחות, ובין אם עדיין לא הקימו חנות כזו, אך הם מתעניינים בתחום מכירת מוצרים. שאלת החנות המקוונת בהחלט עולה ומבצבצת מפעם לפעם. אין ספק בכך שאחוזים ניכרים מכלל הרכישות בישראל מתבצעות באתרי אינטרנט. העתיד הטכנולוגי כבר כאן, והאנושות הפנימה את זה. גם לתחום הצרכנות חדרה המדיה הדיגיטלית, שבהחלט מאפשרת לצרכנים ליהנות מקניות נוחות וקלות באמצעות לחיצות מקש.

אם גם אתם מתלבטים באשר לפתיחת חנות באינטרנט, אתם צריכים לדעת – מדובר בצעד חכם ומוצלח שיכול להגדיל את כמות המכירות שלכם בצורה משמעותית. מכירה באינטרנט תשפר את המאזן של העסק ויגדילו את הרווחים! לחנות וירטואלית יש  מספר יתרונות משמעותיים. קראו עליהם להלן:

  • חסכון בשטח – הקמת חנות דורשת שטח מתאים בגודלו. פעמים רבות הוצאה בגין דמי השכירות או רכישת השטח עושה את העסק ליקר מאוד. ההוצאות הגדולות עשויות להקטין משמעותית את הכנסות העסק ואולי אף לעשות אותו לבלתי רווחי. כאשר עוברים למכירות באמצעות האתר הרווחים בגין המכירות קיימים, אך הוצאה בגין שטח החנות אינה קיימת. אמנם מחסן לאחסון המוצרים חייבים – אך בכך שאחוזים ניכרים מהרכישות עוברות לחנות הווירטואלית, בהחלט מאפשרות להקטין בעלויות העסק.
  • תצוגה עצמית וחסכון בכוח אדם – כל בעל עסק מכיר את הלקוחות ואת הקושי הגדול שכרוך בשירות. משאבים רבים משקיעים בעלי עסקים באנשי שירות שיענו על כל שאלה ויציגו את כל המוצרים. כאשר התצוגה נעשית בצורה עצמאית באמצעות האתר אין צורך בכמות גדולה של אנשי מכירות ואין סיבה להוריד מוצרים מהמדף ולסדר אותם אחר כך חזרה. כי כל המוצרים מוצגים בתמונות ברורות. באמצעות העכבר ניתן אף להגדיל את המיקוד על המוצר. כך יכול הלקוח הטרדן ביותר לבדוק ולחפש ולהשוות, עד שימצא את המוצר הרצוי לו. וזאת בלי להטריח אף איש מכירות ובלי לבלגן ולו מדף אחד.
  • הגדלת כמות המכירות – נתח נכבד מהלקוחות של העסק שלכם נמצא דווקא בשוק המקוון. הם מחפשים לרכוש באתרים נוחים ומזמינים בלי לכתת רגליים מחנות לחנות. חבל לכם להפסיד אותם. פנו גם אתם לזירה המקוונת והגדילו את כמות המכירות שלכם.

החלטתם לפתוח חנות וירטואלית? ברכותנו לכם. תוכלו כמובן להתחיל לייצר את החנות שלכם מהמסד ועד לטפחות ולפתח אתר תוך השקעה כספית מרובה. אך במקום להמציא את הגלגל מחדש בואו ותעלו על הרכבת הנכונה שעושה את דרכה במיומנות ובבטחה זה זמן רב. הצטרפו לליגה המנצחת של אי שופ. מדובר בפלטפורמה ישראלית וותיקה שמספקת לכל בעל עסק את הנתונים המתאימים והטובים ביותר עבור ההצלחה של העסק שלו.

תוכלו לפתוח ללא מאמץ רב את החנות האינטרנטית שלכם ולהצליח להגדיל את היקף המכירות והרווחים שלכם עד מהרה. זה אפשרי ולא מסובך בכלל. לא בכדי בוחרים בעלי עסקים להפנות את המשאבים שלהם לזירה המקוונת. גם עבור העסק שלכם תוכל החנות האינטרנטית להיות האפשרות הטובה והמוצלחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*