האם כדאי לי לבצע השתלת שיער בישראל?

האם כדאי לי לבצע השתלת שיער בישראל?

ישראל היא אחת המדינות המתקדמות בעולם ואפשר לראות כי יש בה מגזר הייטק מפותח, תעשייה ביטחונית מאוד גדולה ועוד שורה של ארגונים אשר נמצאים בטופ העולמי. על רקע זה עולה השאלה האם בישראל יש גם מרפאת שיער המאפשרת לבצע השתלת שיער בארץ ? אם כן אנו חייבים לציין כי דווקא בתחום הזה ישראל לא נמצאת בטופ העולמי.

אם אתם רוצים לבצע השתלת שיער כדאי לכם לבחון את האופציה של תורכיה ולא של ישראל. בתורכיה יש את המומחים הגדולים ביותר להשתלות שיער ולא רק זאת אלא שבתורכיה עקב התחרות העצומה המחירים הם מאוד נמוכים להשתלה. כך אתם יכולים לשלב בין השתלות שיער ובין חופש וזה דבר נפלא לכל הדעות וסיבה מרכזית מדוע כדאי לבצע השתלה בתורכיה ולא בישראל וזה לא נתון בספק או מחלוקת.

מדוע כדאי לי לקבל המלצות על המכון להשתלת שיער?

בין אם אתם עושים השתלת שיער בארץ ובין אם אתם עושים השתלה בתורכיה אתם חייבים להבטיח כי תעשו את ההשתלה במקום הטוב ביותר ובקליניקה המקצועית ביותר. אז איך נוכל לדעת מהי רמת הקליניקה שבה אנו רוצים לעשות את ההשתלה?

אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לדבר עם מטופלים אשר עברו את ההשתלה במכון זה. פנו למכון בקשו ממנו טלפונים של לקוחות (אשר הסכימו לכך) ושמעו מהם האם הם מרוצים מן ההשתלה. שאלו אותם האם ההשתלה הייתה יפה? האם היא החזיקה מעמד זמן רב? כמה כסף עלתה ההשתלה? האם שמים לב שזו השתלה או שמא זה נראה שיער אמיתי ועוד שאלות רבות וכך תבחרו את המכון הטוב ביותר להשתלת שיער.

שימו לב לניסיון של משתיל השיער

כמובן שהמלצות על המשתיל הן חשובות ביותר אך יש לנו עוד כלים שיעזרו לנו לברר פרטים על משתיל השיער. אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לדעת על המשתיל זה כמה ניסיון יש לו.

הניסיון מעיד על רמת המשתיל ומלמד אותנו גם כי השוק מרוצה ממנו וגם כי הוא ראה כבר הכול וידע כיצד להשתיל לכם את השיער בצורה הטובה ביותר שיש. לכן כדאי לכם לא רק לברר מי עושה את ההשתלה במכון אלא גם כמה ניסיון יש לו וכך תדעו האם המשתיל הוא מומחה אמיתי או שמא עדיף לנו לבחור במשתיל אחר מנוסה יותר.

קראו את אתר האינטרנט של המשתיל

עוד דבר שכדאי לכם לעשות כאשר אתם באים לבחור משתיל זה לקרוא את אתר האינטרנט שלו. עליכם להבין כי כך אתם יכולים ללמוד המון על המשתיל ועל היכולות שלו וכל זאת בלחיצת כפתור מבלי לקום מן הכורסא בבית וזה דבר מעולה לכל הדעות ומאפשר לכם לאסוף מידע על המשתיל וכך לבחור את המשתיל הטוב בשוק.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*