האם הגיע הזמן לעשות טיפול הרמת עפעפיים?

האם הגיע הזמן לעשות טיפול הרמת עפעפיים?

בתור אנשים צעירים אנחנו אף פעם כמעט לא עוצרים לחשוב על העפעפיים שלנו ועל העובדה שיום אחד הם אולי "יצנחו". עם זאת, צניחת עפעפיים היא מנת חלקם של הרבה מאוד אנשים ובעיקר נשים, מה שמעורר את השאלה מה כדאי יהיה לעשות בנידון. האם מדובר על תופעה שקשורה רק לצד האסתטי של חיינו או שהיא עלולה גם לפוגע בנו מבחינה בריאותית? האמת היא, שכאשר מדברים על צניחת עפעפיים ניתן לראות שהפגיעה היא גם אסתטית וגם בריאותית. לכן, אם גם אתם כבר לא רואים טוב מרוב שהעפעפיים שלכם צנחו ואם גם אתם רוצים לעשות משהו בנידון, כדאי שתדעו שהרמה של העפעפיים זה לא עניין מורכב. למעשה בימינו טיפולי הרמת עפעפיים הינם טיפולים מאוד פשוטים ומוכרים, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? תופעות הזדקנות העור באזור העפעפיים באות לידי ביטוי לא רק בצניחה אלא גם בהיווצרות של עודפי עור ושומן. לכן, במסגרת טיפול הרמת עפעפיים ניתן יהיה לטפל בדברים ולהחזיר את העפעפיים למצב טוב יותר, כמעט כפי שהיה בעבר.

איך עושים טיפולי הרמת עפעפיים?

כפי שקורה לגבי הרבה טיפולים קוסמטיים שונים, ניתן לראות שגם במקרה כמו הרמה של העפעפיים יש אפשרות לבחור בין טיפולים כמו:

  • הזרקת בוטוקס
  • הזרקת דיספורט
  • פילינג ברמות עומק שונות

זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות טיפול הרמת עפעפיים או שאתם חושבים על הרמת גבות כי בכל מקרה חשוב לבדוק לעומק איזה טיפול יתאים לכם יותר. יש לפנות אל רופא מקצועי, שבין היתר, יוכל להתאים לכם את הטיפול היעיל ביותר למצב האישי שלכם. העניין הוא שלא לכל סיטואציה יתאים אותו סוג של טיפול ובהחלט ניתן לומר שיש מקרים שבהם טיפול מסוים יהיה יעיל יותר לעומת טיפולים אחרים. המומחים של הרופא היא לא רק לבצע את הטיפול או להזריק את החומר, אלא גם להמליץ על החומר ועל הטיפול הטוב ביותר.

רופא שתרצו לעבור אצלו טיפולים קוסמטיים שונים

הרמה של העפעפיים זה אומר נחשב לטיפול יחסית פשוט, אך האם זה אומר שכל רופא יוכל לעשות זאת באותה הדרך והאם כל מומחה יגיע לאותן תוצאות? כמובן שהתשובה לכך שלילית. לכן עדיף יהיה לפנות רק אל איש מקצוע מוביל שמגיע עם הרבה מאוד ניסיון, כי מה פתאום שתיקחו סיכון? זה לא משנה אם מדובר על העפעפיים שלכם, על האף או על הרמת גבות כי בכל מקרה רק אנשי מקצוע מנוסים ומובילים יוכלו לעשות זאת עבורכם. יתרה מכך, אפילו אם מצאתם רופא שגובה מכם חצי מחיר זה עדיין לא אומר שהוא יהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם ובהחלט כדאי להשקיע ולבדוק אל מי אתם פונים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*