האם בדקת את הזכויות שלך לקבלת החזר מס הכנסה?

האם בדקת את הזכויות שלך לקבלת החזר מס הכנסה?

ישנם אנשים שזכאים להחזר מס מטעם המדינה, אך הם לא מודעים לעניין הזה. מידיי שנה עשרות אלפי ישראלים עושים פעולות שונות שגורמות לכך שלוקחים עודף מס. במקרה כזה רשות המיסים מחויבת להחזיר את המס לאותם אנשים מתוקף החוק במדינת ישראל. אך מה קורה הלכה למעשה? מה שקורה זה שאותם אנשים שזכאים להחזר מס הכנסה בכלל לא מודעים לעניין הזה. מה שגורם להם שלא לדרוש את החזר המס, וכתוצאה מכך גם לא לקבל אותו. האם יצא לך לבדוק את הזכויות לקבלת החזר מס הכנסה? אם עדיין לא, מוטב כי תעשה את זה עוד היום.

מדוע כדאי לבדוק אפשרות להחזר מס?

הסיבה המרכזית שבגללה חשוב לדרוש תשלום החזרי מס היא כי אף אחד לא יעשה זאת עבורכם. ישנם כאלה שיוצאים מנקודת הנחה שהמדינה תפנה אליהם על מנת להחזיר להם את הכסף. המציאות היא שרשות המיסים לא פונה לאנשים שלהם היא אמורה להחזיר את המס. אותם אנשים אמורים לבדוק האם מגיע להם החזרי מס. רק במקרה כזה תוכלו לקבל את אשר מגיע לכם מתוקף החוק במדינת ישראל. עליכם להבין כי מדובר על כמה מאות או אפילו כמה אלפי שקלים שמגיעים לכם. כך שאין סיבה אמיתית שלא תבצעו בדיקת החזר מס שלא אמורה לקחת זמן. הבדיקה עצמה היא בדיקה יחסית פשוטה, והתמורה היא כזאת שלא ניתן להתעלם ממנה.

האם אפשר לעשות בדיקת החזר מס לבד?

באופן עקרוני ניתן להגיש את המסמכים לבדיקת החזרי מס באופן עצמאי לגמרי. אך עליכם להבין כי מדובר על בירוקרטיה שלא כולם מעוניינים להתעסק איתה הלכה למעשה. אז מה אתם כן יכולים לעשות? לפנות לחברה אשר מתמחה בביצוע בדיקת החזר מס לישראלים. אותה חברה תעשה את כל הפרוצדורה הנדרשת כדי שתקבלו את אשר מגיע לכם מתוקף החוק. החברה תדרוש תשלום סמלי בהתאם לגובה ההחזר שאותו תקבלו לחשבון הבנק. מה שאומר שבתוך זמן קצר תוכלו להבין בדיוק כמה כסף מגיע לכם בחזרה מהמדינה. כסף שעד לא מזמן לא תיארתם לעצמכם שאתם אמורים לקבל אותו.

מתי צריך לעשות בדיקה להחזרי מס?

ההמלצה שלנו אליכם היא לעשות בדיקת החזר מס באופן תדיר אחת לשנה. הבדיקה נעשית על החזרי מס שקשורים לשנה החולפת שכבר הסתיימה. ברגע שתעשו בדיקה מקיפה פעם אחת בשנה, תוכלו לדעת כי אתם ממשים את הזכויות המגיעות לכם. אך עדיין יש כמה טריגרים שאמורים להגדיל את הסיכוי שיגיע לכם כסף מטעם רשות המיסים. במקרה שבו החלפת עבודה, יצאתם לחופשת לידה או ביצעתם שינויים מהותיים במקום מגוריכם. כל אחת מהפעולות הללו מגדילה את הסיכויים כי ישנו כסף שמחכה אך ורק לכם! מה יש לכם להפסיק? בואו לבדוק כמה כסף מגיע לכם כבר עכשיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*