האם אפשר לקנות גופי תאורה אונליין?

האם אפשר לקנות גופי תאורה אונליין?

לתאורה חלק מהותי ביצירת אווירה נעימה במרחב. אור מטעין אנרגיות, מעלה את המיקוד וחיוני לאיכות החיים. תכנון של תאורה הוא תהליך חשוב בו מושקעת מחשבה רבה בבחירת המוקדים האסטרטגיים בבית לתאורה מלאכותית המפצה על היעדר תאורה טבעית עם רדת החשיכה.

חשוב לקחת בחשבון את עוצמת האור הנדרשת, חיבור נכון בין גופי תאורה לקו הסגנוני המוביל ולקיומם של פתחים ולצרכים הייחודיים של הדיירים. יש מי שמחפשים תאורה ממוקדת בפינת הקריאה ואחרים באזור השיש.

זירת גופי התאורה העכשווית שופעת אלטרנטיבות מרשימות לרבות גופי תאורה תלויים וגופים צמודים וגופים סמויים במגוון סגנונות, עוצמות ובטווח מחירים רחב.

אם בעבר היה מקובל להגיע עד לאולם התצוגה על מנת להתרשם משלל הגופים ולקבל ייעוץ מקצועי פרונטאלי בנוגע לבחירת הגוף על פי ממדי החלל והרצונות, הרי שכיום קיימים אתרי אינטרנט ידידותיים למשתמש המציעים רכישת גופי תאורה אונליין בדרך בטוחה ונעימה כשאפשר מהמידע והתמונות להבין בדיוק כיצד גוף התאורה נראה.
השאלה הנשאלת היא כיצד לרכוש גופים ברשת ועל מה לשים דגש? לפניכם מספר טיפים חשובים.

איך רוכשים גופי תאורה באולם תצוגה וירטואלי?

חשוב מאוד לבחור אתר אינטרנט אמין של רשת מובילה, שעומד מאחוריו גב חזק עם שירות לקוחות מסור והקפדה על איכות. כאשר בוחרים אתר של רשת ניתן לשמור את האופציה של ביקור באולם התצוגה לצורך הכרות או רכישה פיזית.

אפשר להגיע לאולמות התצוגה ולבחור גופים או לראות כיצד הם מאירים בפועל ולבצע אתה רכישה בזמנכם הפנוי אונליין או להפך – ללקט מידע, לאסוף המלצות ולייצר רשימת משאלות של מנורות שתרצו לרכוש ולבצע את הרכישה בפועל באולם התצוגה עצמו. צרכנים רבים מדווחים שבעידן הדיגיטלי נוח יותר מתמיד לקנות באינטרנט, אבל חשוב לדעת ממי קונים כדי לבצע רכישה ללא דאגות.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מנורות אונליין?

בעת הקנייה כדאי לבחון האם הגופים אכן עומדים בדרישות שלכם. ניתן לבצע סינון במנוע החיפוש של אתר מכירת מנורות כדי לחפש גופים אופציונליים לפי קריטריונים ברורים בין אם מדובר בהתאמה לחלל מסוים (למשל, לחדרים רטובים כמו חדר רחצה יתאימו גופים עמידים ואטומים בפני מים) או חדרי ילדים או לפי סוג המנורה (עומדת, נתלית, מתאימה לקיר או לתקרה).

כדאי לסקור ולבצע החלטה בנוגע לקווי המתאר של גופי התאורה, האסתטיקה והאפקט. למשל, מנורות צמודות במראה מינימליסטי בעלות מראה מרחף או שנדלרים מפוארים במראה אצילי.

מבחינת גודל הגוף, בדקו האם הוא מתאים לתנאי החלל מבחינת גובה התקרה וגודל החלל.  לחללים קטנים יחסים בעלי תקרה נמוכה יתכן שיתאימו מנורות קומפקטיות בעוד לחללים רחבי ידיים בעלי תקרה גבוהה יתאימו יותר גופים גדולים ודרמטיים. כמו כן, שימו לב למידות המנורה ואיזה שטח היא מסוגלת להאיר.

לרוב קל יותר לרכוש גופי תאורה טכנית באתר אינטרנט, כיוון שמדובר בגופים פונקציונאליים שברגע שברור איזה אזור ברצונכם להאיר ובאיזו דרך, פשוט לאתר אותם. לדוגמא – פס צבירה, ספוטים, פאנל לד או פרופילים לתאורה. התייחסו גם לנורות עצמן כאשר היום יש העדפה ברורה לתאורת מסוג LED שנחשבת ידידותית מאוד וחסכונית בצריכת חשמל.

בבחירת הגופים דרך האתר אפשר להתרשם מתמונות שונות של המנורות על מנת לקבל פרספקטיבה של כל גוף וגוף לרבות פקשוטים ותמונות אווירה וכן לבצע בחירה בהתאמה אישית כמו צבע, אורך, מספר ספוטים – תלוי כמובן בגוף וליהנות באולמות התצוגה בווירטואליים גם מהטבות שונות, תנאי משלוח נוחים או איסוף לפי בחירה. כל זה מבלי לצאת מהבית – גופי התאורה במרחק הקלקה מכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*