האטרקציות השוות ביותר לילדים בדרום

האטרקציות השוות ביותר לילדים בדרום

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע…פסח בא! פסח בפתח ואיתו גם חופשת הפסח. אנשים רבים מנצלים את חופשת הפסח לחופשות ולטיולים משפחתיים ברחבי הארץ. סגרתם טיול משפחתי לדרום עם הילדים ומחפשים אטרקציות שוות עבורם? במיוחד לכבוד חג הפסח הבא עלינו לטובה, לפניכם 5 אטרקציות שוות לילדים באזור הדרום:

  1. טיול ג'יפים – אזור הדרום והערבה הוא אזור מדברי מושלם לטיולי ג'יפים! טיולי ג'יפים היא חוויה מיוחדת ושוברת שגרה בעבור הילדים ובעבור כל המשפחה, בה הילדים מגלים את המדבר ואת יופיו.
  2. קטיף עצמי – באזור הדרום ישנן חממות לגידול פירות וירקות שונים, ואין דבר מרגש יותר מאשר לאכול פרי או ירק שהרגע קטפתם, ולטעום פירות וירקות באיכות שלעתים לא ניתן למצוא בסופר. קטיף עצמי היא חוויה ייחודית שהילדים לא נתקלים בה בחיי היומיום שלהם, ולבסוף הם יצאו עם סל מלא בכל הטוב שהם קטפו.
  3. ים המלח – זכינו לכך שבארצנו ישנו פלא תבל אחד מתוך שבעת פלאי התבל – המקום הנמוך בעולם. ביקור בים המלח הוא גם חוויה לימודית בעבור הילדים, שכן ים המלח הוזכר בתנ"ך פעמים רבות; הפעם הידועה שבהן הוא סיפורה של העיר סדום והפיכתה של אשת לוט לנציב מלח. בביקור באזור נוכל לראות את נציב המלח הממוקם כמאה מטרים במעלה המדרון המזרחי של הר סדום המקובל כאשת לוט.
  4. מוזיאון המדע – פארק קרסו בבאר שבע – פארק קרסו למדע נפתח בשנת 2013, והוא מציע חוויית למידה מדעית ייחודית וכיפית באמצעותם של משחקים והתנסויות, הגורמים לחוויית הלמידה להיות כיפית במיוחד, ובכך מקרבים את המדע והטכנולוגיה לליבם של הילדים. במוזיאון המדע – פארק קרסו בבאר שבע 10 תערוכות אינטראקטיביות שונות העוסקות בנושאים שונים במדע – תקשורת, אור וחוש הראייה, גנטיקה ועוד. כמו כן, ישנה גם שדרה של זוכי פרסי נובל וכן לונה פארק מדעי – גן משחקים מדעיים רחב ידיים. רוב התערוכות בפארק הינן תערוכות אינטראקטיביות שעוצבו ותוכננו בצורה של משחק, שמטרתו היא לעורר את המחשבה של הילדים ולאפשר להם לרכוש ידע תוך כדי משחק.
  5. מסלולי טיול שונים – אין חוויה מגבשת יותר לכל המשפחה מאשר לעשות מסלול טיולים יחדיו, והארץ שלנו התברכה בנופים יפהפיים. ישנם מסלולי טיול המשלבים הליכה במים או מסלולי טיול המשלבים טיפוס על הרים – הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לגיל של הילדים ולהאם זה משהו שמדבר אליהם. חיפוש קצר באינטרנט יניב לכם מספר רב של מסלולים שיכולים להתאים למשפחות ולילדים כמו ביקור בעין גדי ובנחל ערוגות, נחל הבשור ופארק אשכול, נחל אוג אשר במדבר יהודה, מסלולי טיול בהרי אילת, ביקור במכתש רמון, נחל זוהר, עין בוקק ועוד מספר רב של מסלולים חווייתיים וכיפיים שיחשפו את ילדיכם ליופייה של ארץ ישראל.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*