האוסקר של תלמידי המגמה לקולנוע

האוסקר של תלמידי המגמה לקולנוע

תלמידי המגמה לקולנוע במקיף ו' מתחילים כבר עתה לארוג את השטיח האדום, עליו שואפים הם לצעוד בעתיד, בעת קבלת האוסקר. כך לפחות אנו מתרשמים כשאנו רואים את הרצינות שלהם בלימודי הקולנוע ואת היצירות הקולנועיות היוצאות תחת ידיהם. השבו שוב התכנסו כולם לצפות במסכי הקולנוע, לדרג את הסרטים המוצלחים לשנה הזו ולהעניק את "האוסקר" המקומי לזוכים.

אירוע הקולנוע החשוב ביותר בעולם הוא טקס פרסי האוסקר המתקיים בכל שנה ומעניק פרסי אקדמיה בכל הקטגוריות המרכיבות את הסרט (שחקן ראשי ושחקני משנה, בימוי, תסריט, הפקה, עריכה, מוזיקה, תלבושות, תפאורה, צילום, פעלולים, קול… וכו'). זוכי האוסקר לדורותיהם נכנסים אל הפנתיאון הקולנועי ובמידה רבה הופכים לדמויות אלמותיות. האוסקר אם כן הוא לא רק פרס אלא מפעל הנצחה וכל איש היה שמח להימנות על רשימת הזוכים. גם באשדוד רוצים אוסקר ובמקיף ו' מקיימים בכל שנה טקס הענקת פרסים ליוצרים צעירים בתחום הקולנוע.

שורה של סרטים איכותיים וערכיים התחרו על הזכייה הנכספת  בפרס "האוסקר" של בית הספר, בכמה קטגוריות:

– בקטגוריית "הגלויות האישיות" התחרו הסרטים הבאים: "אימפוטנציה של מילים" של היוצר גיא בן סימון, אשר הביא לידי ביטוי את אהבתו העזה של המפיק הצעיר לנגינה בגיטרה. "התמונה האולטימטיבית" של היוצרת חני מגור, אשר תרה בכל מקום אחר הצילום המושלם, ולבסוף מגלה אותו בחיק משפחתה. "חלום למען אחרים" של מורן לוקסנבורג, אשר הגשימה חלום אותו טיפחה משחר ילדותה והוא להתנדב למד"א ולהציל נפשות. "התחלה חדשה" של נועם קידר, שפתחה דף חדש, משמח ומבטיח, כאשר עברה למקיף ו'. "צלילי השקט" של רותם חדידה, המתאר את אהבתה העזה של גיבורת הסרט למחול המהווה עבורה כלי ביטוי אדיר, גם ללא מילים.

בקטגוריה זו זכתה רותם חדידה אשר הפיקה את "צלילי השקט".

– בקטגוריית "קליפים מוזיקליים התחרו הקליפים הבאים: "בינונימי" מאת נועה ורוני כהן. "לשבת ולקום" מאת נועם מתן, גבר דיויד, פרץ לירן ושניאור ניב. "כל אחד רוצה לשלוט על העולם" מאת חני מגורו נטלי טל. "קליפ המסיכות", מאת חדידה רותם, מגדמן נורית, וטפירו חן. "רץ באוויר" ו"זירת איגרוף", מאת היוצרים גלי ווקס, עדן טואיל, טל תמם ועדי דהן.

בקטגוריה זו זכו הקליפים "בינונימי" ו"קליפ המסיכות".

רכז מגמת התקשורת במקיף ו' עודד קסירר התקשה להסתיר את התרגשותו נוכח רמת הסרטים הערכיים שהופקו ע"י תלמידי מגמת התקשורת המוכשרים והיצירתיים. הוא הודה למאיר מסיקה – טכנאי המגמה, ולברוריה גירון – המורה לקולנוע אשר הנחתה את התלמידים לכל אורך הדרך ובעצמה הביעה הערכה עצומה לפועלם.

גב' שילה כהן, רכזת חינוך חברתי שנטלה חלק בהפקת האירוע, יחד עם רכז המגמה ונציגי מועצת התלמידים, הודתה לכל היוצרים המדהימים, אשר העניקו חוויה אמנותית ורגשית לכל הצופים וגילו מעט מהכישרונות היצירתיים שלהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*