האדומים פותחים עונה… בסטייל

האדומים פותחים עונה… בסטייל

לאחר מסיבת העיתונאים שקיימה הפועל אדומים אשדוד בשבוע שעבר, הערב (שני) הנהלת הקבוצה בשיתוף עם הסגל המקצועי, כולל השחקנים, קיימה את כנס פתיחת העונה, שסיכם גם בין היתר את הצלחת העונה שעברה. להבדיל מהמסע"ת בשבוע החולף, הפעם הכנס היה גם לכל אוהדי הקבוצה , באולמי " בודה בלאנקה" כשבארוע הוצגו מבחר מרשים של מכירת מניות ומרצינד'ס.

לפחות ממה שניתן לראות מהדרך אותה מציגים קבוצת האוהדים האדומה, הרמה גבוהה, זאת למרות ההדחה המאכזבת מגביע המדינה ביום שישי האחרון. פיני עייש דיבר לקראת העונה הקרובה ולא פחד לצאת בהצהרות "גם השנה שמנו למטרה אליפות ולעלות ליגה לא יהיה פשוט לא יהיה קל יהיו הרבה ימים ורודים אנחנו צריכים לזכור שזה ריצת מרתון ובריצת מרתון יש קטעים קשים".

על העונה המרשימה אשתקד הוסיף המאמן "בשביל לרדת ליגה צריך להיות גרוע מ-16 קבוצה, לקחת אליפות צריך להיות טוב מ-16 קבוצות זה כמעט בלתי אפשרי הצבנו מטרה לעלות ליגה, על הדרך לקחנו גביע זה היה בונוס נתן לנו עונה מדהימה, במהלך כל העונה אמרנו בחדרי חדרים אמרנו שזה הקבוצה אכן ראויה.

 השארנו את הסגל הקיים כי האמנו בדרך כלל קבוצות מפרקות את כל הקבוצה ופה האמנו בסגל הקיים ישבנו חברי ההנהלה בשיחה מסוימת והחלטנו שאנחנו ממשיכים עוד עונה אני, מלכי ונועם והדברים אכן הסתדרו תודה לאל ולאבשלום סידרנו את זה בצורה הכי טובה שאני יכול לבקש כמאמן.

צילום: אביחי דלאל

ben

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*