ד״ר לסרי הצטרף לצופים

ד״ר לסרי הצטרף לצופים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי גדל והתחנך באשדוד וגם הוא כהרבה נערות ונערים בני גילו, היו פעילים בתנועות הנוער דאז, כך שכבוגר תנועת בני עקיבא הוא ראה בהפתעה ובכבוד רב את המחווה שערכו לו חברי תנועת הצופים כשבחרו לצרפו באופן רשמי לחברות בתנועה. היה זה במעמד חנוכת שבט אביב. כשעל טקס ההצטרפות מנצח לא פחות מאשר יו״ר התנועה מר אלי בן יוסף.

במעמד חנוכת שבט אביב של תנועת הצופים ברובע ט', על שם אביב חקאני ז״ל, הפתיע יו"ר התנועה מר אלי בן יוסף את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כאשר העניק לו עניבת מדריך בכיר כאות הוקרה לתרומתו לתנועה.

הסניף שנבנה באמצעות החברה העירונית לתרבות מצטרף לשני סניפים נוספים של תנועת הצופים באשדוד – התנועה הבולטת ביותר בעיר. "עיריית אשדוד עמדה באופן מלא בהתחייבויותיה כלפי תנועת הצופים לשנת 2014, ואנחנו מודים על שיתוף הפעולה והראייה המשותפת שתסייע לתנועה לפתוח שני סניפים נוספים, במסגרת הרחבת הפעילות צופי ים וסניף הצופים למגזר הדתי" אמר מר יגאל  שטיינמיץ – יו"ר הנהגת שורק.

ראש העיר ביקש מיו״ר התנועה ומזכ"ל התנועה, שכיבדו בנוכחותם את הטקס, להגדיל משמעותית את מספר החניכים בסניפי התנועה באשדוד. ״אני מזמין אתכם לכבוש את אשדוד בפעילות ערכית וחינוכית. אין כל ספק שילד שמעורב בפעילות בתנועת נוער יגדל להיות אזרח מעורב ופעיל בקהילתו ואנו נשקיע את המשאבים הנדרשים לטובת הרחבת הפעילות" אמר ראש העיר.

גם חניכי התנועה הפעילים בשבט אביב אשר השתתפו במעמד החגיגי ביקשו להביע את הוקרתם לראש העיר כאשר נעמדו בדרכו ובקשו להנציח את המעמד בתמונת סלפי למזכרת. "עכשיו יש לי סלפי אישי עם ראש העיר לסרי" אמרה אחת החניכות תוך שהיא מציגה לחבריה את התמונה על גבי צג הסמארטפון שלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*