דשא סינטטי – למה משתלם להשקיע בקנייתו

דשא סינטטי – למה משתלם להשקיע בקנייתו

הורים יודעים עד כמה חשוב לשמור על הבטיחות בכל מקום בו הילדים שלהם משחקים ומשתוללים, בוודאי כשמדובר על ילדים קטנים. הם גם יודעים עד כמה חשוב שהם יוכלו להוציא אנרגיות במהלך היום, עד כמה זה חשוב פיזית ומנטאלית.

התקנת דשא סינטטי בבית יכולה לענות על הצרכים שלהם בשני היבטים אלו וכן בהיבטים נוספים. למשל בהיבט הכלכלי. למרות שדשא סינטטי עולה כסף, אזי שעלויות התחזוקה הן מאוד נמוכות, בוודאי ביחס לדשא רגיל, ולכן אם בוחרים להתקין אותו בחצר או במקום אחר, זה הרבה יותר משתלם להורים בטווח הרחוק. מעבר לעובדה שניתן להתקין דשא סינטטי במקומות רבים שאי אפשר לגדל דשא רגיל.

אחד היתרונות של דשא סינטטי, זו כאמור האפשרות להתקין אותו במקומות רבים, בהם אי אפשר לגדל דשא רגיל. הדוגמא הקלאסית לכך היא מרפסת. ניתן להתקין דשא סינטטי במרפסת פתוחה או סגורה, על פי הצורך, וכך מאפשרים לילדים לשחק במרפסת בצורה בטוחה ונוחה, כאילו מדובר בגינה או חצר לכל דבר. הדשא גם יכול להוות מקום נעים וחמים עבור כלבים וחתולים, במקום שהם יצטרכו לשבת על הרצפה הקרה.

איך רוכשים דשא סינטטי בצורה נכונה

לפני שניגשים לרכוש דשא סינטטי למרפסת ובכלל, חשוב לבדוק את גודל השטח שעומד לרשותנו, כך אנחנו נוכל לדעת באיזה גודל אמור להיות המרבד אותו אנחנו מבקשים לקנות. חשוב לקחת בחשבון שהשטח צריך להיות מספיק גדול ורחב בשביל שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה בטוחה ונוחה.

כמו כן, אנחנו צריכים לשים לב לאיכות וגודל הסיבים של הדשא. בשביל שהדשא יהיה איכותי, אזי שעלינו לקנות דשא סינטטי עם סיבים בצפיפות גבוהה. ככל שהיא תהיה יותר גבוהה ומשמעותית, כך גדל הסיכוי שהדשא ייראה טבעי וכן יהיה עמיד ויחזיק מעמד. נכון שתנאי מזג אוויר משפיעים פחות על דשא סינטטי מאשר על דשא רגיל, ועדיין אם לא מקפידים אזי שעם הזמן הדשא עלול להיהרס. הסיבים צריכים להיות נמוכים, על מנת לייצר מראה של דשא מכוסח ומסודר. זה יהיה גם הרבה יותר נעים לשבת עליו בצורה כזו.

עוד נקודה שצריך לשים לב אליה, היא האופן בו מחברים את הדשא לרצפה, כך שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה בטוחה מבלי שתהיה תנועה או כל דבר אחר שיפריע.

איפה אפשר להשתמש בדשא סינטטי?

כאמור, התקנת דשא סינטטי במרפסת היא דבר מאוד מקובל בבתי מגורים, אך זה לא המקום היחידי. ישנם לא מעט הורים המתקינים דשא סינטטי גם בחצר, אם אין להם אפשרות או רצון לגדל בה דשא. כמו כן, ישנם הורים המתקינים דשא סינטטי על הגג, בשביל לאפשר לילדים לשחק בו בבטחה.

כמובן שדשא סינטטי מתאים גם לבתי עסק, גנים ציבוריים, גני ילדים, בתי ספר ומקומות אחרים במרחב הציבורי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*