ד"ר אלי לחמני חושף את מס׳ 2 ברשימה: עו"ד אופיר לסרי

ד"ר אלי לחמני חושף את מס׳ 2 ברשימה: עו"ד אופיר לסרי

אלי לחמני, הוא המועמד הראשון שחושף את מס׳ 2 שלו, עו"ד אופיר לסרי, מי שכיהן כראש לשכת ראש העיר וניהל את בית יד לבנים באשדוד ביד רמה, מצטרף לד"ר אלי לחמני. ד"ר אלי לחמני, יו"ר סיעת "אשדוד תנצח" והמועמד המוביל לראשות העיר אשדוד, מודיע היום (שני) על הצטרפותו של עו"ד אופיר לסרי, מי שכיהן כראש לשכת ראש העיר בתקופת כהונתו של צבי צילקר ובנוסף ניהל את בית יד לבנים באשדוד ביד רמה, לסרי יתפוס את המקום השני ברשימת 'אשדוד תנצח' אותה מוביל ד"ר לחמני.

נכון להיום, הלן גלבר ושמעון כצנלסון טרם חשפו את מספר 2 שלהם, גם אצל יחיאל לסרי ההערכה היא שעו״ד גבי כנפו יהיה מס׳ 2 בתנועת אשדוד בתנופה אך נכון להיום לא יצאה הידיעה בצורה רשמית.

את פעילותו הציבורית החל עו"ד לסרי עוד במסגרת לימודיו האקדמיים, כאשר נבחר למזכיר ארגון הסטודנטים בישראל. הרזומה הפוליטי שלו באשדוד החל עת מונה לסרי כיועץ ראש העיר לענייני חברה וצעירים, לאחר מכן כפי האמור לעיל, מונה למנהל בית יד לבנים באשדוד והפכו לאחד ממוסדות התרבות המובילים בעיר ובאזור, מספר שנים לאחר מכן מונה לסרי על ידי ראש העיר דאז, צבי צילקר לראש לשכתו, ובכך, שבר שיא, כאשר בגיל 28, היה לראש לשכת ראש העיר הצעיר ביותר בשלטון המקומי (מבין 10 הערים הגדולות במדינה) ויש אומרים מטובי ראשי הלשכה  שעברו בקומה החמישית

בשנת 2012, מונה עו"ד אופיר לסרי על ידי חברת הכנסת ציפי לבני, שכיהנה אז כיו"ר קדימה ויו"ר האופוזיציה, לראש המטה האישי שלה בתקופת הפריימריס בעת שהתמודדה מול חבר הכנסת שאול מופז. בחודשים אלה, היה לסרי צמוד ללבני 24/7 וצבר ניסיון, ידע וקשרים רבים.

בבחירות 2013 הקים עו"ד לסרי את תנועת "העיר שלנו" שהתמודדה למועצת העיר, אולם לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.

עו"ד אופיר לסרי, הוא בוגר תואר ראשון ושני במשפטים. את התואר השני עשה באוניברסיטה העברית בירושלים ובמסגרתו טס ללימודי סמסטר חובה במשפט מסחרי באוניברסיטת ג'ורג' טאון בוושינגטון, ארה"ב, מעשרת בתי הספר למשפטים הטובים בעולם. כיום, בבעלותו של עו"ד לסרי משרד עצמאי אותו הקים לפני כעשור באשדוד, אשר מתמחה בדיני עבודה וביטחון סוציאלי.

על מינויו כמספר 2 בסיעת "אשדוד תנצח" מסר עו"ד אופיר לסרי: "הבחירה בד"ר אלי לחמני הייתה טבעית מבחינתי. מדובר באדם ראוי, ערכי, נקי כפיים וישר דרך, מנהיג אמיתי עם משנה סדורה, אשר מציע לתושבי העיר תקווה חדשה, שיכול לנצח ולהוביל את אשדוד אל עתיד טוב יותר. כמי שהיה קרוב ועבד בצמוד לראש העיר דאז צבי צילקר, אין לי ספק כי לד"ר לחמני יש את היכולות והכישורים למלא בהצלחה תפקיד זה ולעמוד בפני המשימות הקריטיות העומדות בפני העיר אשדוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*