דרכים לשיווק עסק חדש

דרכים לשיווק עסק חדש

שיווק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להעלות את המודעות לעסק ולמותג שלכם. שיווק יצירתי יביא ליציבות כלכלית ולצמיחתו של עסק חדש. קיימות אינספור אסטרטגיות שיווק אז איך עושים זאת בהצלחה? המשיכו בקריאה.

הקמה של עסק חדש היא תקופה עמוסה ולחוצה, בה מוטלים עלינו מיליון ואחד דברים שונים, וכולם עם חשיבות רבה, וצריך לזכור את הכל. אחד התחומים החשובים ביותר עם ההשפעה המשמעותית ביותר על סיכויי עסק חדש להצליח ולעבור את קשיי ההקמה ולצמוח, הוא תחום השיווק והפרסום. אין לעסק יכולת לפעול ללא לקוחות ולכן תהליך השיווק הוא המנוע האמיתי לעסק. יש לפעול לשיווק העסק כבר ביום הראשון להקמתו ובמקרים רבים אפילו עוד קודם. שיווק עסק הוא תחום הדורש שימוש קבוע  ביצירתיות. בעידן של ימינו,בעלי עסקים וארגונים, מתמודדים עם תחרות עצומה. הלקוחות הפוטנציאליים מוצפים באינספור מסרים שיווקיים המגיעים אליהם דרך פלטפורמות שונות, וקשה מאד להסב את תשומת לבם. עליכם להיות יצירתיים ולבחור בדרכי שיווק שיעזרו לכם להותיר רושם על קהל היעד שלכם ויובילו את הלקוחות אליכם. לכן חשוב להתאים לכל עסק את אמצעי השיווק המתאימים ביותר בהתאם לקהל הלקוחות הייעודי שלו.

הכנו עבורכם כמה רעיונות לשיווק יצירתי חלקם באופליין וחלקם באונליין. ההמלצה טובה ביותר היא לשלב את שתי שיטות השיווק, לשווק גם באונליין וגם באופליין. לאחר מכן, לבחון את יעילותה של כל שיטה ולדעת היכן להשקיע יותר או פחות.

מוצרי מיתוג ופרסום: אנשים אוהבים לקבל מוצרי פרסום ומתנות. בזכות מוצרים אלה, הם זוכרים את הלוגו והמותג של העסק. ישנו מגוון גדול של מוצרי פרסום לכם נשאר רק לבחור באיזה מוצרים תרצו להשקיע ולהדפיס את הלוגו והטלפון שלכם זה יכול להיות על עטים, לוח שנה, כוס ממותגת וכו'. הלקוח שקיבל את המוצר בדרך כלל יניח את המוצרים על שולחן העבודה שלו וכך אתם מקבלים חשיפה נוספת מבלי שעשיתם דבר כיצד? בכל פעם שלקוח עושה שימוש  בהם אנשים נוספים נחשפים למותג שלכם.

מדבקות לרכב: בשנים האחרונות שימוש במיתוג רכבים תפס תאוצה אצל בעלי עסקים רבים המחפשים פתרון מוצלח עבור פרסום מותאם לצרכים ולמסר אותו הם רוצים להעביר. אנו מבלים זמן רב מאחורי ההגה וכך יוצא לנו לגלות שאין מקום יותר מתאים מהכביש לצורך פרסום. לכן הוספת מדבקת פרסום לרכב תאפשר לכם להעביר את כל המסרים השיווקיים שלכם למודעה שנוסעת אתכם לכל מקום. פרסום בעזרת מדבקות לרכב הינו פרסום יעיל מאוד אשר העלויות שלו נמוכות ביחס לאפשרויות פרסום אחרות ולכן כיום רבים משתמשים בו.

חלוקת פלאיירים: מדובר על שיטת שיווק מוצלחת הפועלת בהצלחה כבר שנים רבות. עליכם ליצור פלייר שיראה מצויין, שיכלול תמונות מקצועיות ואיכותיות של העסק או השירות אותו אתם מציעים ופשוט לחלק אותו לעוברים ושבים ברחוב ובתיבות הדואר. באמצעות שימוש בפליירים, תוכלו להציע קופון הנחה או מבצעים מיוחדים וכך למשוך לקוחות רלוונטיים.

אתר אינטרנט: הפנייה לערוצי שיווק דיגיטליים היא חלק מהותי מהיום יום של בעלי העסקים. אתר אינטרנט הוא כיום הפנים של כל עסק. באתר ניתן להציג את המוצרים והשירותים של העסק בצורה ברורה ונוחה לגולשים. תוכלו לפרסם הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים שלכם. מעבר לכך, תוכלו גם להציע ללקוחות להצטרף למועדון הלקוחות שלכם. ולהציע מבצעים והנחות למצטרפים חדשים.

שליחת מיילים והודעות: שיווק באמצעות ניוזלטר ללקוחות העסק, הוא אמצעי נפלא להעברת מסרים ומידע, והדבר מגובה בסקרים. יצאתם במבצע חדש? הוספתם שירות חדש? או הרחבתם אחד קיים? הבאתם מוצר חדש למדפים? הלקוח שלכם צריך ורוצה לדעת מידע כזה, נסחו מסר מדוייק, פשוט קצר וקולע ותסמכו עלינו שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל מכם את העדכונים. כמו כן שליחת מיילים והודעות באופן קבוע(שאינו מטריד), מסייעת לשמירה על קשר עם הלקוחות, ומגדילה את הסיכויים לעסקאות חוזרות, בעיקר כאשר מועבר מידע רלוונטי, עדכני ומעניין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*