דנה ברגר & ליהיא לפיד.

דנה ברגר & ליהיא לפיד.

מפגש בין המילים למוסיקה: בין הטקסטים של העיתונאית והסופרת, ליהיא לפיד לשירים האהובים של דנה ברגר במופע על במת מונארטמרכז תרבות.

ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכם להצטרף אליהן למסע סוחף שעובר בין תחנות חייה של כל אחת מהן, חושפות את מקורות היצירה שלהן, שהן חלק מהפסקול של עוצמה נשית ישראלית.

שתי יוצרות יוצאות דופן במפגש מלא רגש ועוצמה: ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכן ואתכם לערב מיוחד במינו, ערב שבו המילים והמוזיקה נשזרות זו בזו, כאשר הטקסטים של לפיד והיצירות המקוריות והאהובות של ברגר, יוצרים דיאלוג ייחודי ומרגש על אהבה, לב שבור, משפחה, אימהות והצורך להעז ולהשמיע קול נשי חזק.ליהיא לפיד ודנה ברגר מזמינות אתכם להצטרף אליהן למסע סוחף שעובר בין תחנות חייה של כל אחת מהן, חושפות את מקורות היצירה שלהן, שהן חלק מהפסקול של עוצמה נשית ישראלית.

ליהיא לפיד היא עיתונאית וסופרת, שכותבת את קולה של האישה הישראלית. ספרה "אשת חייל" נחשב לציון דרך בכתיבה הנשית האישית וחשף נקודת מבט חדשה ומרתקת על אימהות. לפיד כותבת, מרצה ופעילה בנושאים חברתיים, בדגש על שני תחומים: זכויות נשים והורות לילדים עם צרכים מיוחדים. בשני הנושאים לפיד היא פעילה חברתית מובילה.

היא נשיאה של עמותת "שק"לשירותים קהילתיים לאנשים עם מוגבלות". דנה ברגר, מהנשים הבולטות במוזיקה הישראליתזמרת יוצרת, כותבת ומלחינה. נבחרה לזמרת השנה לשנים 2000 ו-2003.

הוציאה לאור אחד עשר אלבומי אולפן. מופיעה בכל הארץ כבר שלושה עשורים.

יום רביעי, 6.4.22, בשעה 20:00. מחיר כרטיס: 30 בלבד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*