דויד ליטבינוב יהיה השגריר החמישי של אשדוד בטוקיו

דויד ליטבינוב יהיה השגריר החמישי של אשדוד בטוקיו

ברשות הספורט העירונית קיבלו בשמחה את העדכון מהבוקר בו מרים המשקולות האשדודי דוד ליטבינוב הצליח לעמוד בקריטריון ויהיה השגריר האשדודי החמישי של העיר אשדוד. הוא יצטרף ליעקב טומרקין, דניס לוקטוב, קארין וקסמן ויאנה קרמרנקו ובכך מממשת אשדוד כמעט את מלוא הפוטנציאל שאמור היה לייצג אותה בטוקיו 2020, האולימפיאדה שנדחתה עקב מגיפת הקורונה והביאה חשש כבד לביטול חלק מהספורטאים האשדודים.

בכך מקבלת העיר אשדוד ורשות הספורט העירונית תמורה מלאה להשקעה ושידרוג היחס למצויינות. התיעדוף למצויינות שהחל את דרכו לפני 4 שנים עם כניסתו של המנכ״ל יורם אסרף ותחת ניהולו של אלון חזן גובשו קריטריונים לספורטאים מצטיינים עם פוטנציאל אולימפי, הרשות השקיעה  בסיוע כלכלי ובשידרוג תשתיות משמעותי ותנאים אופטימליים למצויינות אולימפית.

לא את כל הפירות ניתן לקטוף בפעם הראשונה, ברשות הספורט משוכנעים שבענפי השחייה, ההתעמלות האמנותית והרמת המשקולות תמשיך העיר אשדוד להצמיח ספורטאים אולימפיים, אך בעקבות התשתיות שהונחו בשנים האחרונות משוכנעים שגם בענפי הג׳ודו והשייט אשדוד עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. ההשקעות בשני הענפים הללו עשו לא פחות ממהפך והתוצאות לא יאחרו להגיע.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

״אלו רגעים מספקים, לצד הפריחה בספורט העממי וחזרת הרשות לתפקוד מלא אני מאושר לראות את הספורטאים האשדודים שוברים את תקרת הזכוכית ומייצגים את העיר והמדינה שלנו באתגר הספורט הגדול בעולם… האולימפיאדה. 5 מבני ובנות העיר מקבלים/ות את ברכת תושבי העיר בתקווה לראות כמה שיותר מהם/ן על הפודיומים המכובדים. לראות אתכם לובשים את מדי מדינת ישראל זה הניצחון הגדול שלנו״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט

זהו רגע מכונן, רגע אחד גדול שמורכב מאלפי רגעים קטנים של התלבטויות ואמונה בחבורה האשדודית שלא אכזבה עד הרגע האחרון. אני משוכנע שבאולימפיאדה הבאה אשדוד תיוצג גם בענפים נוספים, התשתיות שהונחו ויונחו לאורך השנים חייבות להניב תוצאות לא פחות מרשימות מטוקיו. מכאן, בשמי ובשם כל תושבי אשדוד ומדינת ישראל שלוחה ברכת הצלחה לחבורה האולימפית של אשדוד, בשבילנו אתם כבר מדליסטים״.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*