דגו בטעות צבי ענק וטיפלו בהם בחוף

דגו בטעות צבי ענק וטיפלו בהם בחוף

הדיג המסורתי כפי שאתם מכירים, לשבת עם חכה על איזה צוק והתנתק מהעולם הולך ונעלם, הטכנולוגיה נכנסת גם לעולם הדייגים, היום ללא רחפן מקצועי וטלפון חכם אתה לא נחשב דייג מעודכן. הטכנולוגיה מביאה איתה אפשרויות חדשים וסלסלה עם כמה ברבוניות כבר לא נחשבת לאתגר, היום מדברים כבר על משקלים כבדים… כבדים מאוד.

מקרה שקרה היום… עפ״י גירסת המצילים מדובר בדייגים מקצועיים מאוד דייגים ששלחו משקולת באמצעות רחפן למרחק של 300 מ׳ מהחוף העלו בחכתם 2 צבי ענק שנסחפו לחוף הרחצה והדייגים הזעיקו מיד את אלון אוחיון, גיא ניאזוב, תורג׳י וחיים דהן,  מצילים באגף החופים בעיריית אשדוד העובדים בחוף מי עמי. מיד כאשר הגיעו המצילים למקום ולאחר ששמעו את הסיפור ובדקו את צבי הים וגילו את הקרסים הנמצאים בתוך חלל הפה של הצבים והם זקוקים לטיפול רפואי מציל חיים.

המצילים יצרו מיד קשר עם החברה להגנת הטבע שהגיעו במהירות לחוף ויחד עם המצילים העלו את הצבים לרכב יעודי ולקחו אותם לטיפול באחת המרפאות של החברה.

הטיפול בהוצאת הקרסים מתבצע בהרדמה מלאה וכעת ממתינים כולם לשמוע שהטיפול הרפואי עבר בהצלחה ובתקווה שהצבים יוכלו לחזור לביתם הטבעי, בים התיכון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*