דאבל על הרצליה: 84-66 גדול למכבי אשדוד\באר טוביה על הרצליה

דאבל על הרצליה: 84-66 גדול למכבי אשדוד\באר טוביה על הרצליה

רק לפני שבועיים הגיעה בני הרצליה לאולם "הקריה" באשדוד וספגה את אחד ההפסדים היותר קשים שלה בשנים האחרונות (94-70)

הערב(שני) חזרה הקבוצה של מיקי גורקה מהמקום השלישי בטבלה אל הפרקט בעיר הנמל, כדי להשיג אולי נקמה ספורטיבית, אך הצהובים הנחושים מאשדוד לא התחשבו בכך, ובעוד תצוגה נהדרת קבעו ניצחון בית שלישי ברציפות אחרי 84-66 נהדר בסיום.

לאחר שנודע כמה שעות לפני תחילת המשחק שפרסטון נואלס סיים סופית את העונה, לא היה ברור האם מכבי אשדוד שבמחזור שעבר ספגה תבוסה בחולון, תצליח לשוב בחזרה למסלול הניצחונות.

כשמסתכלים על המשחק עצמו הערב, ללא נואלס ודווקא ביום לא מוצלח מבחינת צבירת נקודות של דילארד וקרמייקל, היו אלה יפתח זיו ואדם אריאל האנרגטיים שתסכלו פעם אחר פעם את האורחים וסימנו עוד וי עבור קבוצתם.

DKA_0785

בדומה להתמודדות הקודמת מול הרצליה, גם הפעם המשחק הוכרע די מהר וכבר בתום הרבע הראשון הדולפינים עלו ליתרון 15, 26-11.

מאותו הרגע החבורה של טפירו לא הרפתה, וגם אם נראה היה שהרצליה עושה קולות של חזרה, השלשות והלחימה בהגנה של אשדוד עצרו את המומנטום של האורחים.

בצד השני, חוץ מאמאדי אנג'אי הסנטר הסנגלי שעשה את מה שביכולתו, כארם משעור וג'ף אדריאן הטופ-סקוררים המובילים של הרצליה שוב אכזבו נגד אשדוד כמו בסיבוב הקודם, והיו רחוקים מהיכולת הטובה שאפיינה אותם עד כה.

DKA_0821

המחצית השנייה כבר הפכה להיות לסוג של גארבג'-טיים עבור אשדוד וטפירו, מי שהמשיכו להוביל את הקבוצה היו צ'ייס סיימון וג'ייק כהן שמראים על יציבות ברוב שלבי העונה, ובסיום 84-66 מוחץ למכבי אשדוד.

בשורה משמחת נוספת שקיבלה אשדוד הערב היא ההפסד של מכבי קריית גת ב"דרייב אין " להפועל תל אביב, מה שמגדיל עוד יותר את סיכויי אשדוד להשאר בארץ המובטחת, בליגת העל.

כעת הצהובים יותר קרובים למקום וסיכוי להתברג בשמינייה הראשונה של הליגה, למרות שעדיין הם תלויים לא מעט בתוצאות של הקבוצות הנמצאות מעליהן.

במחזור הבא תצא מכבי אשדוד\באר טוביה למשחק חוץ מול אילת ביום שני הבא, ובשבת שלאחר מכן תגיע הפועל ירושלים לאולם הקריה.

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: סיימון 22 (9-15 מהשדה, 3-7 מהקו), כהן 16 (7-8 מהשדה, 7 ריבאונדים), זיו 15 (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 איבודים), אריאל 9 (3-5 לשלוש), קארמייקל 8 (4-12 מהשדה, 9 ריבאונדים), דילארד 7 (5 אסיסטים), אלטיט 4 (4 אסיסטים), טישמן 3. כן שותפו: שרעבי ובירנפלד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*