דאבל למועדון ספורט אשדוד במשחקי האימון השבוע

דאבל למועדון ספורט אשדוד במשחקי האימון השבוע

מועדון ספורט אשדוד ניצלה במשך השבוע את עניין פגרת הנבחרת הלאומית בשבת הקרובה, כששיחקה ביום שלישי האחרון משחק אימון מול הפועל רעננה, וגם הבוקר (חמישי) אירחה הקבוצה באדום-צהוב למשחק אימון נוסף קבוצה נוספת מאזור השרון, את הפועל כפר סבא.

בשני המשחקים יצאה הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי עם ידה על העליונה,ובכך המשיכה את המומנטום החיובי ממשחק הליגה ביום שבת האחרון מול הפועל תל אביב. שני המשחקים התקיימו במגרש "המכללה" באזור ב'.

במשחק האימון ביום שלישי, גברה הקבוצה מעיר הנמל על זאתי של חיים סילבס ורעענה בתוצאה 1-0.

לכל אורך המשחק נתן המאמן רוני אוואט מוחה לכל השחקנים ששיחקו מול הפועל תל אביב שלושה ימים לפני, ולאחר מחצית ראשונה די יבשה מאירועים, להוציא החמצת פנדל של שחר הירש מהפועל רעננה, השיגה מ.ס אשדוד שער ניצחון בדקה ה63 מנגיחה נאה של החלוץ שסימן שאלה גדול מתנוסס לגביו,האם יישאר עד לתום העונה, דראזן בגאר'יץ. לאחר שהחלוץ קיבל הרמה מדוייקת מהקשר הצעיר יצחק אספה.

במשחק הבוקר (חמישי), אוואט כבר שיתף יותר שחקני הרכב בין אחד עשר הפותחים,ומ.ס אשדוד עלתה ליתרון במחצית הראשונה משער של מיקי סירושטיין הבלם המצויין. הפועל כפר סבא השוותה משער של סטויאנוביץ' שחקנה הזר, אך ניב זריהן החזיר בפנדל את היתרון למקומיים, ותוצאת המחצית הראתה על 2-1 לקבוצה המארחת. בחצי השני דין דויד ומשה אוחיון הוספיו שערים נוספים, כשהאחרון כבש גם הוא מן הנקודה הלבנה, ובכך חתמו את תוצאת המשחק ב4-1 מוחץ לאשדודים שיכולים להיות מאוד מעודדים.

כעת הפנים של אנשי אשדוד מופנים למשחק הליגה בשבת הבאה מול בני סכנין (16:00) באצטדיון דוחא,במטרה להוציא ניצחון נוסף ושני ברציפות במסגרת הליגה, ניצחון שאולי יעלה את קבוצתו של אוואט יותר מקומות בטבלה המשוגעת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*