ג'קוזי לגינה לשיפור הזוגיות

ג'קוזי לגינה לשיפור הזוגיות

בשנים האחרונות תפס תאוצה ענף הג'קוזי במדינת ישראל בכלל וענף ג'קוזי לגינה בפרט וזאת בשל כמה סיבות מרכזיות, כדוגמת – הצורך לחוות את החוויה בשגרה היום יומית. רבים הם אלו אשר רוצים ומעוניינים ליהנות מג'קוזי חמים ומפנק ומעיסוי טוב על בסיס יום יומי ולא רק כאשר הם נוסעים לבתי מלון וחולקים את הג'קוזי ספא עם עוד עשרות אנשים עמם.

בנוסף, בשנים האחרונות תיירות הצימרים נסקה באופן מטאורי והובילה לכך שהישראלי הממוצע אשר טבל בג'קוזי בחצר בצימר בצפון כל כך התלהב מן החוויה הזאת, עד כי הוא מבקש להמשיך וליהנות מן החוויה הזאת גם בביתו הפרטי.

הסיבה האחרונה הינה – שרמת החיים עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות ובעקבות זאת החלו הרבה ישראלים לחפש דרכים לשדרג את חווית השהות שלהם בבית שלהם ואת רמת האירוח. יש לציין, כי שימוש במתקן כמו ג'קוזי לגינה נחשב למהנה ביותר, לבריאותי, למרגיע, למפנק, לרומנטי במיוחד וכמועיל עבור הזוגיות. בעצם הג'קוזי בחצר הופך להיות מהר מאוד למרכז הבית. כולם מתאספים סביבו חיש מהר. יחד עם זאת, קנייה לא שקולה שלו, עלולה לגרום לאכזבה ולמפח נפש. מדי שנה מוגשות בבתי משפט במדינת ישראל הרבה תביעות כנגד משווקי ג'קוזי בחצר שמכרו מערכות ואלו לאחר חודש של פעולה, כבר שבתו מפעולתן. מעבר לכך, יש מוכרים שלא דיווחו מה האחריות כוללת וכיוצא בזה.

בטרם רוכשים ג'קוזי לגינה

בטרם רוכשים ג'קוזי לגינה, יש לבצע את הפעולות הבאות –

אינטרנט – עליכם לחפש חברות אשר מוכרות ג'קוזי לחצר ברשת האינטרנט, כדי לקבל רקע ולדלות מידע על אותו משווק בו אתם מעוניינים. חשוב לבדוק האם יש באינטרנט תלונות של לקוחות אודותיו והאם מתנהלות נגדו תביעות משפטיות. תרשמו במנוע חיפוש את שם החברה אשר משווקת בארץ, ביחד עם המלה תלונה ותראו מה יצא לכם. כמו כן, כדאי שתיכנסו לפורום צרכנים ותבדקו שם על מי ממליצים ועל מי לא ממליצים.

אחריות בין לאומית מקיפה – חשוב לבדוק באתר היצרן בחוץ לארץ, האם היבואן בארץ רשום באתר שלהם כיבואן וכנציג מורשה. בדיקה זו תאשר אם אין או אם יש אחריות בין לאומית למוצר. אחריות זו היא כתוספת לאחריות הנציג, אשר מבצע בפועל את אחריות היצרן, במידה ואין אחריות בין לאומית, האחריות מוגבלת לחברה המייצרת בארץ.

מומלץ וכדאי להתקשר לחברים אשר יש להם ג'קוזי לפחות חמש שנים, פרק הזמן שבו מתגלים ליקויים במערכת הספא, על מנת לקבל המלצות מהחברה שממנה הם קנו את הג'קוזי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*