גנרטור סולארי נייד: חשמל זמין לבית ולקמפינג

גנרטור סולארי נייד: חשמל זמין לבית ולקמפינג

אחד המצבים הפחות נעימים הוא מצב שבו מתרחשת הפסקת חשמל, ואין דרך להבטיח את המשך הפעולה של מכשירים חיוניים בבית ובכלל. סוללת גיבוי היא חלשה מדיי, ומנגד גנרטור חשמלי המבוסס על בנזין הוא מסורבל וגם לעיתים יקר להפעלה. במקרים כאלה, האפשרות הסבירה ביותר היא רכישת גנרטור סולארי שיבטיח את המשך אספקת החשמל בבית, ויהיה גם המכשיר האיכותי והבלעדי המלווה את המשפחה בקמפינג. מה זה גנרטור סולארי ואיך הוא עובד? כמה זמן יכול גנרטור כזה לפעול? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

חשמל זמין ביציאה לקמפינג ולהפסקות חשמל בבית

אחת ההמצאות הנפלאות ביותר של המאה שעברה היתה הגנרטור, או בעברית מחולל זרם חשמלי. היתרון שלו ברור – הוא נייד, ניתן להפעיל אותו בקלות יחסית וכל עוד יש דלק – יש חשמל. גנרטור סולארי איכותי יכול לשמש את המשתמש הממוצע לאורך תקופה ארוכה, ולספק פתרון חשמל עצמאי בלי כל בעיה. גנרטור סולארי אינו מסורבל יחסית להעברה ממקום למקום ונוח לשימוש. כשמדובר ביצירת זרם החשמל בבתים פרטיים או בשטח לרבים אם לא לכולם השקט הוא פרמטר חשוב. הגנרטור הסולארי הוא מוצר שקט יחסית לשאר הגנרטורים המוצעים שוק.

גנרטור סולארי – מה זה ואיך זה עובד

גנרטור סולארי הוא למעשה מחולל זרם חשמלי. ההבדל בינו לבין המחוללים המוכרים כיום, טמון בעיקר בעובדה שהגנרטור הסולארי משתמש בקרני השמש, על מנת לייצר ולאגור את האנרגיה לצורך הפעלת כל מכשירי החשמל המחוברים אליו. היתרונות של גנרטור סולארי הם כדלקמן:

  1. שקט: לעומת המחולל מבוסס בנזין, הגנרטור הסולארי הוא פשוט שקט. לא מדובר במנוע, אלא בסוללה האוגרת כוח חשמלי ביום ומשחררת אותו בעת הצורך במשך היום, או לחילופין בלילה.
  2. קלות הפעלה: אין בגנרטור הזה הרבה חלקים נעים, כך שהוא קל להפעלה.
  3. קל להעביר ממקום למקום: המשקל של גנרטור סולארי הוא קל יחסית. בנוסף, אין צורך להעביר יחד איתו גלונים של בנזין. מעבר למשקל הרב הכרוך בנשיאה שלהם, הבנזין פשוט מביא עימו ריח לא נעים. גנרטור סולארי מונע את הצורך בבנזין, כי השמש היא מקור האנרגיה.

כמה זמן גנרטור סולארי יכול לעבוד?

למעשה, אין הגבלה לזמן שבו גנרטור סולארי יכול לעבוד. אם היום לא היה מעונן, הרי שהגנרטור יכול לצבור את האנרגיה הדרושה. אורך הזמן שהוא יפעל בלילה תלוי בקיבולת של הסוללה ובכמות הצרכנים המחוברים אליו. לרוב, מחולל חשמלי יכול להספיק לכלל המכשירים הנדרשים למלא את הצרכים של משפחה ממוצעת שיוצאת לקמפינג ומעוניינת לשמור על נוחות מרבית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*