גם פול סטול לא הביא את הישועה

גם פול סטול לא הביא את הישועה

עם תקוות רבות ואמונה שאפשר לשחזר את הניצחון בסיבוב הראשון יצאה אשדוד לדרייב אין למשחק של להיות או לחדול, קרב שלאדומים היה אסור להפסיד אבל לאשדוד עוד הרבה יותר.

זה נגמר לא טוב לצהובים ולאדומים זה היה המשחק שהוציא אותם ממלחמות התחתית. קשה להאמין שרק לפני מס׳ מחזורים הפועל ת״א היתה במרחק נגיעה מאשדוד אבל סדרת ניצחונות סידרה לה מעלית למקום השישי ומשקפת לראות מרחוק איך התחתית מתרחקת ואיך אשדוד נקברת במקום האחרון. כדי שהגלולה תהיה מרה יותר הצליחה גם באר שבע לנצח באילת ולהתרחק עוד נקודה מהצבובים של גרינברג.

למרות חזרתו של סטול המצויין ו-24 הנקודות שלו לא הצליחה הקבוצה לחתום עם ניצחון. פול סטול הוא בהחלט אקס פקטור שמשנה מצב, אבל כשג׳ונסן מסיים עם 0 נקודות ואופייבו רק עם 12 זה פשוט להעביר נקודות ולא לקבל את היתרון המשמעותי בצירופו של סטול. ליאור אליהו חזר למספרים של נס ציונה (14) אבל גם זה לא הספיק מול ההתלהבות של האדומים עם הר געש של אוהדים שדחפו ודחפו… עד לניצחון!

דבר אחד בטוח, אשדוד באופן כללי נראית טוב יותר עם פול סטול, לא ברור למה המניה הזו לא פתחה את העונה בקבוצה, המנהיגות שלו היתה מונעת לפחות 2-3 ניצחונות, ניצחונות שהיו משנים את פני הטבלה.

לאשדוד הזדמנות, אולי אחרונה בשבוע הבא, במשחק מול נהריה מהמקום ה-9, הפסד שם ישלח אותה למשחק מול האדומים מעיר הבירה בארנה, שם  ככל הנראה יפחתו הסיכויים התאורטיים להישאר.

צילום: לירון מולדובן

אשדוד לחייבת להתגבש, יש מאמן שיודע את העבודה ובכדורסל כבר למדנו שהכל אפשרי, זאת במידה והעניינים מתפתחים לכיוונים חיוביים.

האם אשדוד תעשה עוד מקצה שיפורים? האם 0 הנקודות של ג׳ונסון שמו אותו על המוקד? ג׳ונסון שפתח בצורה מדהימה מבליח מידי כמה מחזורים ולא מצליח לשמור על יציבות. בקרוב נדע אם זה ההרכב שאיתו יסיים גרינברג את עונת 2020 בתקווה במסע היחלצות. ימים יגידו.

 

מכבי אשדוד: סטול 24 (7-12 לשלוש, 10 אסיסטים), הנטון 19 (3-5 לשלוש, 3-8 לשתיים), אליהו 14 (7-12 מהשדה), אופייבו 12 (5-8 מהשדה, 6 ריבאונדים), צ'וברביץ' 9 (4-7 מהשדה), בן משה 7, דגלאס 6 (4 אסיסטים), ברנדוויין 2. כן שותפו: ג'ונסון (0-4 לשלוש) ופרואינד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*