גם לאשדוד יש מרכז מבקרים

גם לאשדוד יש מרכז מבקרים

בשנה האחרונה עמלה החברה לתיירות על הקמת מרכז מבקרים חדש המספר את סיפורה של אשדוד בעבר בהווה ובעתיד, אתמול התקיימה הפתיחה הרשמית.

את הטקס החגיגי כיבדו בנוכחותם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי סגן ראש העיר מר שמעון כצנלסון, עופר דרי מנכ"ל החברה לתיירות, דינה בר אולפן משנה למנכ"ל העירייה מנכ"לי חברות עירוניות, ראשי מנהלים, חברי דירקטוריון, עובדי התיירות, משפחת קלנג ואנשי ונשות תקשורת מקומית.

מהלך הטקס החל בהסרת הלוט מעל השלט החדש במעמד ובקביעת המזוזה.

מרכז מבקרים השוכן בבית אריה קלנג מצטרף לשפע תכניות תיירותיות לצד התרבותיות, המרכז יהווה גאווה לתושבי העיר, המבקרים במרכז יכנסו לתוך מנהרת זמן למסע בין התקופות השונות. המרכז מכיל מס' תחנות פעילות:

  1. 24 שעות אשדודיות בצלילים ומראות, מיצג חוויתי עוצמתי.
  2. במת תרבות ים, מסע וירטואלי על אופניים המדמה רכיבה על הטיילת בעיר.
  3. עמדת גלשן לצילום סלפי על הגלים ואתנחתא על כסאות נוח בשקיעה אשדודית.
  4. סרט על נמל אשדוד שהמרכז צופה אליו ישירות.
  5. מיצג אינטראקטיבי מרהיב המביא עשרות סיפורים קטנים וגדולים מפיהם של אנשי ונשות העיר
  6. שורשיה של אשדוד בתקופות עתיקות ולאורך ההיסטוריה הנחשפים מן החולות.
  7. מבט אל רגעיה בימיה הראשונים של אשדוד בתצוגת צילומים נוסטלגית.
  8. סעודה אשדודית המפגישה מאכלי עדות המאפיינים את העיר במיצג משעשע.
  9. תצוגה ייחודית על תכנון העיר והתפתחותה לצד משחק אתגרי המזמין את המבקר להיכנס לנעלי ראש העיר ולקבל החלטות גורליות על אופייה העתידי של אשדוד.

 

 

את הטקס הנחתה אירמה צור מנהלת מרכז המבקרים

חלק מדברי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בעל החזון להקמת המרכז שהיה שותף פעיל להקמתו"  "אנחנו כאן בטקס צנוע, אבל בהחלט שמח ומרגש שבו אנו חונכים את מרכז המבקרים של העיר אשדוד, בהחלט גם ציון דרך היסטורי  שמעיד על כך שהעיר מספיק בשלה, מספיק בוגרת להציג את עצמה לראווה בפני כל מי שבאים בשעריה. מרכז המבקרים הוא שער הכניסה לאשדוד, לאורחים בוודאי, אבל גם לתושבי העיר שרוצים להכיר את העיר שלהם קצת יותר מקרוב. וזה יום שמחה".

הוא הודה לשמעון כצנלסון וגרשון פלדמן ולחברי דירקטוריון החברה לתיירות, למשפחת קלנג, לדינה בר אולפן  על הליווי האישי ולאירמה צור מנהלת המרכז, תודה מיוחדת ומרגשת הייתה כשהודה לעופר דרי על עבודה נפלאה וציין כי "היית בין המנכ"לים הטובים שקיימים במשק הציבורי ובטוח שהשלב הבא בקריירה שלך יביא אותך לתפקיד הבכיר הבא תמיד נשמח לקבל אותך חזרה".

הוסיף תודות לצוות המקצועי שהקים המרכז: לדרור לייבה מנהל הפרוייקט, למשה ייני מנכ"ל חברת דיסק איין וכל הצוות המקצועי, שעשו עבודה מדהימה לקחו את החזון והביאו תכנית שאפתנית לכדי ביצוע נפלא.

שמעון כצנלסון "מברך על פתיחת המרכז הוא בדיוק כפי שרצינו חדשני דיגיטלי ומהווה שער כניסה לעיר, מודה לראש העיר יחיאל לסרי, לגרשון פלדמן יו"ר הדירקטוריון, לעופר דרי ולעובדי התיירות על העבודה הנפלאה שנעשתה, פתיחת המרכז הוא חלק מתכנית האב לתיירות שממשיכה להגשים את התכניות מחזון למציאות, פרוייקטים חדשים לצד הקיים, גאה לומר שמיצבנו את העיר כאלטרנטיבה לבילוי ולנופש לצד ערים וותיקות אחרות.

תודות: לוועדת היגוי : בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שמעון כצנלסון, גרשון פלדמן, עופר דרי, דינה בר אולפן נעמי אדר ואירמה צור.

החברה המקימה בראשות משה ייני חברת דיס-אין לסמנכ"ל רן דיסקין.

לחברת מדיה ואינטראקטיב- חברת קאמל

עיצוב  -נטו סטודיו לעיצוב

מנהל אמנותי -משה ייני

ניהול פרוייקט – רן דיסקין

ניהול הקמה – רון זילברשטיין

אוצרות ותוכן – ליאת מרגלית

בימוי – סגל משה

הפקה – איתמר רוזנבלט

תכנון והקמת מערכות מולטימדיה – רמי מולוקונדוב

ליווי תפעול ושיווק – רונן בראון

ביקור במרכז בתאום מראש בלבד בטלפון: 08-8545805

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*