גם אתה יכול להיות סטודנט חופשי

גם אתה יכול להיות סטודנט חופשי

עוד סימסטר מגיע לסיומו והסטודנטים נערכים לתקופת הבחינות. איך לומדים –  לבד או בקבוצה? היכן לומדים – בבית או בספרייה? מתי לומדים – בימים או בלילות. אז אם אתם סטודנטים המחפשים מקום שקט ללמוד למבחנים, אתם מוזמנים להתקשר עם מרכז כיוונים ולנצל את מרחבי הלמידה שהם מציעים לכם, בכל תקופת המבחנים. לומדים למבחנים במרכז כיוונים מהבוקר עד השעה 22:00!

הגיעה שוב התקופה הזו שכל סטודנט, חדש כוותיק, נחרד ממנה. תקופת המבחנים בפתח ואיתה עשרות מבחנים, בחנים ועבודות וכולם בפרק זמן קצוב, קצר ולחוץ. הנתונים הסטטיסטיים באשדוד מראים כי יש קרוב ל-6,000 סטודנטים. חלק ניכר מהם לא לומדים באשדוד אך עדיין ממשיכים להתגורר באשדוד. עבורם הופכת תקופת המבחנים ללחוצה וקשה, במיוחד לאותם סטודנטים שצריכים לנסוע ללימודים, לוודא שעות פעילות של הספרייה, לעמוד בפקקים ולבזבז לא מעט מהזמן היקר שלהם בתקופה הזאת.

מרכז הצעירים כיוונים יזם פתרון ידידותי לתקופת המבחנים ומציג שירות חדש – מרחבי למידה לסטודנטים. באזור הכי מרכזי בעיר, ממש בלב הסיטי, ליד כיכר רמון (המנהרה), מציע המרכז כיתות לימוד, עמדות מחשב, חיבור זמין ל-Wi-Fi, אפשרות ללמידה בקבוצות ועוד. "אנחנו מודעים לקושי של הסטודנטים שלנו, ואנחנו מעוניינים להקל עליהם. המטרה העיקרית היא לאפשר להם את המרחב שכל סטודנט צריך בשביל ללמוד בראש שקט ולהצליח", אומרים בכיוונים.

עד כה, מאות סטודנטים עשו שימוש במרחבים אלה וכעת, בתקופת המבחנים הנוכחית, מרכז כיוונים מרחיב את שעות הפעילות שלו ומאפשר לסטודנטים להגיע וללמוד בכל יום (א'-ה') החל מ-8:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

אז אם אתם מחפשים עוד חברים סטודנטים שיתלוו אליכם ללמידה, או אולי איזה ספר תרגול משנה קודמת, או המלצה על מתרגל מעולה, גם לזה מרכז כיוונים מביא פתרון. קבוצת הפייסבוק החדשה קומונה אשדוד שמביאה את הבמה לסטודנטים האשד ודיים. הקבוצה מציעה לחבריה מתרגלים מומלצים, מלגות, עבודה, מקומות לצאת אליהם באשדוד, ובכלל, מקום אחד שמשותף שבו הסטודנטים יכולים לעדכן, להתכתב ולחפש את כל מה שסטודנט אשדודי צריך.

"יש לנו אוכלוסייה גדולה ואיכותית של סטודנטים באשדוד. חלק מהכוח של סטודנטים בכל מקום זה ההיכרות, העזרה ההדדית. אנחנו רוצים לייצר את זה כאן. לכולנו יש מכנה משותף. כולנו רואים בהשכלה גבוהה דרך להשגת מטרות ופיתוח אישי וכולנו תושבי אשדוד" אומרים בכיוונים ומזמינים את הסטודנטים להגיע למרכז, ברח' הציונות 4, רובע הסיטי אשדוד.

פרטים נוספים: 08-8604028

kivunim 1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*