גישור גירושין כדי לשמור על יחסים טובים

גישור גירושין כדי לשמור על יחסים טובים

הליך הגירושין לא חייב להעמיק את הקרע בין בני הזוג! במאמר זה תוכלו ללמוד על גישור גירושין – דרך לסיים את היחסים בצורה טובה יותר וכך לשמור על יחסים בריאים יותר.

על גישור באופן כללי

יחסים מכל הסוגים בין אנשים עלולים לעלות על שרטון. לעתים מדובר על יחסי עבודה, יחסי שכנות, יחסי חברות וכמובן, גם יחסים רומנטיים. במרבית המקרים אנו מצליחים לאחות את הקרעים, אך לעתים השרטון גורם לנזק בלתי הפיך ולא ניתן לתקן עוד את היחסים.

הרעיון מאחורי תהליך הגישור הוא מציאת הדרך לגשר בין שני הצדדים באותה מערכת היחסים בעזרת איש מקצוע, שאיננו מקושר לצד זה או אחר בתהליך ועוזר להם להגיע אל הפשרה הנחוצה להם ולהסכמה בנוגע לאופן ניתוק הקשר הקיים ביניהם תוך שמירה על כבודם של שני הצדדים.

איך הכל התחיל?

נסו להיזכר כיצד הרגשתם בתחילת הקשר: פרפרים בבטן? רצון להיות כל הזמן ביחד? ובחתונה? גם רגע לפני שמתגרשים חשוב לזכור את האהבה הגדולה שהייתה ביניכם פעם ואת התכונות שהובילו לאהבה זו. גם אם הדברים השתנו ביניכם מאז, נסו לזכור את הדברים החיוביים שפעם גרמו לכם לרצות להקים משפחה עם הצד השני.

גישור גירושין

הליכי גירושין הם כואבים מטבעם ומלווים בתחושות קשות של כל הנוגעים בדבר, בין אם שני הצדדים מעוניינים להתגרש ובין אם צד אחד מעוניין יותר מהשני ובמיוחד, אם אחד הצדדים מעוניין להמשיך לנסות ולשקם את היחסים. מגשר בתהליך גישור גירושין יעזור לבני הזוג למצוא את הגשר שחיבר ביניהם כשעוד היו מאוהבים ומאושרים ומתוך הכבוד הזה יוכלו בני הזוג לכבד האחד את השני גם בתהליך הפרידה והגירושין.

כשילדים מעורבים

כזוג הורים מקבלים את ההחלטה להתגרש, ילדיהם חווים את הגירושין לא פחות מהם! לכן, כאשר יש ילדים מעורבים חשוב יותר מתמיד לעשות זאת בדרך נעימה, סבלנית ומכבדת יותר וללמד אותם שיעור חשוב במציאת דרכי פשרה גם כאשר הם חווים בעצמם קשיים במערכות היחסים השונות בחייהם.

מהו טיב היחסים ביניכם?

גם אם כבר הגעתם למצב, בו מערכת היחסים ביניכם בנויה על כאב ואכזבה יותר מאשר על כבוד, עדיין ניתן לסיים בתחושה נעימה יותר. למעשה, סגירת המעגל באופן מכבד יכולה להוביל להמשך חיים בנפרד עם מערכת יחסים מכבדת וחברית ובמידה ויש ילדים בתמונה – הרי זה חשוב שבעתיים ולכך ניתן להגיע בעזרת גישור גירושין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*