גינה מושלמת מתחילה בתכנון נכון

גינה מושלמת מתחילה בתכנון נכון

אם יש לכם גינה פרטית, אתם בוודאי יודעים שאפשר להפוך אותה למקום הנעים ביותר לשהות בו, באמצעות תהליך עיצוב גינה. אין ספק שגינה יכולה להיות מרשימה וייחודית, היא יכולה להיות המקום שבו כיף לכל בני המשפחה להתכנס בו, לארח אורחים או סתם לרבוץ במהלך היום או שהיא יכולה להיות לא שימושית כלל והכל יהיה תלוי בכמה תשקיעו בעיצוב שלה ואיך באמצעות בחירה נכונה של אלמנטים, רהיטים ואביזרים שונים של הגינה בצורה נכונה, תהפכו אותה למקום מושלם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לעצב את הגינה שלכם בצורה מושלמת.

עיצוב גינה- ממה מתחילים?

מכיוון שגינה מייצגת את המרחב החיצוני, את הטבע והנוף, חשוב מאוד שיהיו בה כמה שיותר אלמנטים טבעיים. בין אם מדובר על דשא, בין אם מדובר על צמחייה ובין אם מדובר על פרחים. יחד עם זאת, ישנם אנשים שרוצים מאוד את המראה הטבעי והרענן לגינה שלהם, אך יודעים שאין להם באמת את הזמן הנדרש בכדי לתחזק צמחייה ודשא בגינה. לכן, כיום ניתן לבחור בצמחייה מלאכותית שנראית ממש כמו צמחייה חיה וכן התקנת דשא סינטטי על פני דשא רגיל.

מכיוון שניתן למצוא סוגים שונים של דשא סינטטי, כדאי מאוד שתבחרו את הסוג שיתאים ביותר לגינה שלכם. הדשא מגיע במגוון טקסטורות וצבעים והאיכות שלו תימדד בהתאם לגובה הסיבים שלו וכן בהתאם לצפיפות של הסיבים. ככל שהגובה והצפיפות יהיו גבוהים יותר כך הוא ייחשב לאיכותי יותר. חשוב שתבדקו איזה דשא נחשב לאיכותי וכן, איזה גוון הכי יתאים לגינה שלכם, מה ייצור את האווירה שאתם רוצים לייצר וישדר בדיוק את מה שאתם רוצים לשדר לכל אדם שנכנס אליה.

עיצוב גינה עם דשא סינטטי

אם החלטתם ללכת על עיצוב הגינה שלכם באמצעות דשא סינטטי, אתם צריכים לשאול את עצמכם כיצד אתם מעוניינים לנצל את החלל- האם אתם מעוניינים שיהיה שטח פתוח לאירוח או משחקים או שאולי אתם מעוניינים ליצור חלל אינטימי יותר שיש בו ערוגות של פרחים, פינות ישיבה ועוד. כמובן שניתן לשלב בין שני הסגנונות הללו, אך חשוב לעשות את זה בצורה חכמה. דשא סינטטי יכול להעניק לגינה שלכם רקע ירוק ושופע, אך כדאי מאוד לשלב לצידו גם צמחים אחרים, גם אם מדובר על צמחיה מלאכותית, כאשר המטרה היא ליצור איזון בגינה שלכם, שימשוך את העין.

בחירת ריהוט גינה

לאחר שתבחרו את הדשא הסינטטי הטוב ביותר לגינה שלכם וכמובן שגם תתקינו אותו בצורה נכונה, אתם צריכים לשאול את עצמכם: איזה ריהוט גינה אתם רוצים לשלב בגינה? האם אתם רוצים ריהוט רשמי ויוקרתי יותר שכולל לרוב פינות ישיבה המבוססות על כיסאות סביב שולחן או שאולי אתם רוצים לבחור דווקא בריהוט יותר נוח שמשדר קלילות כמו: פופים, ערסלים ועוד? גם במקרה הזה אפשר לחלק את הגינה וליצור בה גם פינה רשמית יותר עם כסאות ושולחן שאפשר לסעוד סביבם ובחלק אחר, מתקני גינה לילדים, נדנדות, פופים ועוד.

תאורה

גם בחירת תאורה מהווה דבר חשוב ביותר בתהליך עיצוב גינה. תאורה היא פונקציונלית ומטרתה היא להאיר את הגינה בשעות החשוכות, אך היא בהחלט גם יוצרת אווירה. ניתן למצוא כיום תאורה שקועה שניתן לשלב אותה בשבילים בגינה, ניתן למצוא תאורה צבעונית שיכולה לייחד את הגינה שלכם בשעות הערב, ניתן לשלב תאורה סולארית במידה ואתם רוצים לחסוך בהוצאות החשמל והגינה שלכם תמיד חשופה לשמש ועוד.

עיצוב גינה מתחיל בתכנון נכון, לכן, חשוב מאוד שתבחנו את הצרכים השונים שלכם, את סגנון העיצוב שאתם רוצים לגינה שלכם, את המראה והאווירה שאתם רוצים ליצור בה ובהתאם לכך, תכננו את העיצוב שלב אחר שלב ובחרו את הטוב ביותר עבורה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*