גיאורגיה – לאוהבי השופינג, ההרפתקאות והרומנטיקה

גיאורגיה – לאוהבי השופינג, ההרפתקאות והרומנטיקה

אי שם באירואסיה, בין הרי הקווקז מלאי ההוד והים השחור המרהיב, שוכנת המדינה גיאורגיה (שאנו נוהגים לכנות גרוזיה). אזור מסתורי ומרתק זה מציע משהו אחר ומיוחד לכול סוגי המבקרים, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, בחופשה רומנטית, בטיול הרפתקני, בחוויית מועדונים וחיי לילה תוססים או אפילו שופינג מדליק. כשיש כל כך הרבה מקומות שאפשר לבלות בהם בגיאורגיה, זה לא פלא שהתיירות כאן מתפתחת ופורחת בקצב כה מהיר.

עיירות מקסימות, מטבח מעורר תיאבון, יין שמפורסם בכול העולם, ציוני דרך היסטוריים יוצאי דופן, כנסיות יפות, מנזרים ואין ספור אטרקציות בגיאורגיה מושכים לכאן תיירים נלהבים כל השנה ובכול שנה.

שופינג בטביליסי (Tbilisi)

לפני שאתם מחפשים חבילות נופש לגיאורגיה הנה כמה מילים על חוויית השופינג שמציעה לכם המדינה שנחשבת ליפה ביותר בתבל.

חוויית השופינג הייחודית של גיאורגיה נוצרת משילוב של תרבות אקלקטית עמוסת היסטוריה מהפנטת רבת שנים יחד עם סצנת אומנות הולכת ומתרחבת. החנויות האלגנטיות בטביליסי, עיר הבירה, התפרסמו בזכות מערך הקניונים ההולך ומתרחב, ההתפתחות של הסצנה הקולינרית, אדריכלות הארט דקו (Art Deco), העתיקות הייחודיות וכמובן הדבר שהוא הכי מרגש במדינה זו – היינות המפורסמים.

הנוכחות של גיאורגיה באירופה ועבודות היד המיוחדות לה מבטיחים לכם מוצרים באיכות גבוהה שאפשר להביא חזרה הביתה כמזכרות נהדרות. שוק הגשר ההיסטורי הוא מקום מצויין לקניות, בעיקר אם אתם מחפשים מזכרות זולות. אבל האמת היא שלא חשוב מה אתם מחפשים, תוכלו למצוא כאן הכול, כולל יין מאוחסן בכלי חימר קטנים ובקבוקי חימר צבועים ביד שיאפשרו לכם להתענג על היינות הגרוזינים המופלאים.

הרפתקאות בגיאורגיה

אם אתם מחפשים דיל אטרקטיבי שייקח אתכם לאתגרים ולהרפתקאות מדהימות, כדאי לבדוק חבילות נופש מוזלות לגיאורגיה שכוללות לינה, ארוחת בוקר והעברות.

גיאורגיה מציעה שפע של אטרקציות מדהימות ויופי טבעי בלתי נדלה. מיקומה באזור הרי הקווקז הופך אותה מושלמת למי שמחפש אתגרים. האזור ההררי של גיאורגיה מעוצב על ידי אדמות חקלאיות ירוקות ונהרות שהופכים את הרקע לאידיאלי להרפתקאות בטבע (outdoor).

כאן תוכלו לצאת לטיולים, לטרקים, לטיפוסי הרים, לרפטינג בנהר, לרכיבה על סוסים ולפעילויות מרגשות רבות אחרות.

רומנטיקה בגיאורגיה

הנוף בגיאורגיה מהווה תפאורה רומנטית מושלמת שמשלבת יופי טבעי מדהים עם מגוון עשיר של פעילויות וכיף, אוכל ויין נהדר, אנשים ידידותיים וכול מה שצריך כדי להצית מחדש את הרומנטיקה, כדי לבלות ירח דבש או לציין את יום הנישואין. חבילות נופש לגיאורגיה יביאו אתכם לנופים יפים, לסוויטות רומנטיות ולאטרקציות מרגשות. זוג טרי שיוצא לירח דבש ימצא כאן מגוון של פעילויות שיבטיח חופשה בלתי נשכחת. אין ספק שגיאורגיה היא יעד רומנטי קלסי מדהים.

אוהבי האתגרים שביניכם יוכלו לצאת לטיולי צפרות או מחנאות, לרפטינג בנהר או לטרק על ההר. תוכלו גם ליהנות מנסיעה בג'יפ 4X4, רכיבה על סוסים ואפילו להקים אוהל באזור מבודד באכסניות שנקראות eco-lodges. רומנטיקה בגיאורגיה תהיה ללא ספק חוויה הרפתקנית שלא תשכחו לעולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*