גורמים שונים לבעיות עור הפנים

גורמים שונים לבעיות עור הפנים

העור שלנו חושף לעיתים קרובות את הצרכים והפגיעות שלו באמצעות סימנים ותסמינים שונים. האותות הללו, בדומה ל-SOS, קוראים לנו להקדיש תשומת לב ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר לפי סוג העור. ישנן מגוון בעיות עור נפוצות עם פתרונות נגישים, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא להכיר אותן קצת יותר לעומק.

בעיות נפוצות בעור הפנים

מכתמי שמש ועד להשפעות של תזונה, שינה וגורמים סביבתיים – אלו בעיות העור הנפוצות ודרכי ההתמודדות היעילות ביותר עמן.

כתמי שמש

אותם כתמים כהים ולא סדירים המופיעים לעתים קרובות על העור לאחר חשיפה ממושכת לשמש, מסמלים נזק בסיסי לעור הפנים הנגרם על ידי קרני UV. הם לא רק דאגה קוסמטית, הם מצביעים על נזק אפשרי לבריאות העור והבריאות הכללית שלנו. הגנה על עצמנו באמצעות קרם הגנה איכותי, בגדים מתאימים וחיפוש אחר צל בשעות השיא של השמש הופך הכרחי כדי למנוע ולמזער את הכתמים הללו. כדי להעניק לעור שלך את ההגנה הטובה ביותר, ביופור מציעה מגוון תכשירים המספקים הגנה מהשמש על ידי שילוב מסנני קרינה איכותיים בשגרת הטיפוח היומית.

התייבשות

התייבשות מתבטאת במספר דרכים – מתיחות בעור, קהות ולעיתים אף סדקים, קמטים או קמטים עדינים. זה סימן שמאזן הלחות של העור שלנו זקוק לתשומת לב. בעוד ששתיית מים מספקת נותרה חיונית, שילוב של סרום לחות וקרם לחות המכילים מרכיבים כמו חומצה היאלורונית עוזר לחדש את הלחות שאבדה ולקדם עור גמיש וזוהר.

היעדר שינה מספקת

היעדר שינה מספקת גורם לרוב לסימנים גלויים, בעיקר עיגולים מתחת לעיניים ונפיחות בעור הפנים. מעבר לדאגות הקוסמטיות, שינה לא מספקת משפיעה על יכולת העור שלנו לתקן ולהתחדש מתוך עצמו. מתן עדיפות לשינה איכותית ושילוב תכשירים כמו קרם עיניים מרגיע, או טיפולים המכילים פפטידים וקפאין יכולים לעזור להקל על עיניים עייפות למראה, ולאפשר לעור שלנו להתחדש ביעילות. מוצרי biofor מעניקים לעור שלך את התמיכה שהוא זקוק לו מסביב לשעון, ומאפשרים התחדשות תאים ושמירה על עור פנים נקי וצעיר.

תזונה

לתזונה תפקיד משמעותי בבריאות העור. בחירות תזונתיות לקויות, עשירות במזון מעובד או בסוכרים, עשויות לעורר דלקות בגוף ולהחמיר מצבי עור כמו אקנה או רוזציאה. לעומת זאת, תזונה מאוזנת ועשירה בנוגדי חמצון כמו חומצות שומן אומגה 3 וויטמינים, מסייעת בהפחתת דלקת שמתבטאת גם על גבי עור הפנים.

טכנולוגיה ומסכים

החברים הדיגיטליים שלנו, במיוחד הסמארטפונים, תורמים ללא ידיעתנו לבעיות עור מגוונות (וגם משפיעות על איכות השינה שלנו על הדרך). מגע ממושך עם מסכי טלפון עלול להוביל לאקנה, מאחר והם נחשבים לאחד מהאובייקטים המזוהמים ביותר סביבנו. בנוסף, "צוואר טכנולוגי" (טק נק) הוא מצב המשפיע על בריאותנו הכללית ולה – נגיע ישירה גם לעור הפנים. חיטוי קבוע של מכשירים והקפדה על היגיינת עור טובה (לדוגמא, ניקוי המסך ושטיפת הידיים לאחר שימוש בטלפון), מונעת הצטברות של חיידקים שעלולים להחמיר בעיות עור קיימות בפנים, או ליצור חדשות.

כאן יש תמונה resized_pexels-photo-3997981.jpeg

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*