גבעת הסביון – המענה האיכותי למחיר למשתכן באשקלון

גבעת הסביון – המענה האיכותי למחיר למשתכן באשקלון

דיור בר השגה מהווה מטרה חשובה עבור זוגות צעירים ותושבים רבים ברחבי הארץ שרוצים להכות שורשים ולהקים בית משלהם. כדי להשיג את המטרה הזו נוסדה יוזמת "מחיר למשתכן" המעניקה הטבות לאלו שרוכשים דירות חדשות, במיוחד אם מדובר בדירות באזורי פריפריה.

כדי להעניק לתושבי אשקלון החדשים והוותיקים את ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט וליהנות לא רק מדירות חדשות אלא איכותיות במיוחד, 'קבוצת נמיר' עתידה לבנות פרויקט מגורים מיוחד באחד מהאזורים הנחשקים באשקלון שמתפתח במהירות.

קבוצת נמיר קמה כתוצר של שיתוף פעולה מוצלח בין משפחת וקנין ומשפחת אלעזרא המתמחות בנדל"ן מזה שנים רבות. כחלק מהעשייה בתחום הנדל"ן, קבוצת נמיר עתידה להקים פרויקט מגורים ייחודי ויוקרתי בשכונת גבעת הפרחים שייקרא 'גבעת הסביון' שיאפשר לזוגות ומשקיעים לקחת חלק בפרויקט מחיר למשתכן ולזכות בדירה איכותית במיוחד באחת השכונות השקטות של העיר.

כמו בכל פרויקט מגורים אחר, לא רק גודל הדירה ומספר החדרים משפיעים על איכות החיים שבה, אלא גם האזור שבו היא נבנית. כדי להעניק לדיירים של גבעת הסביון את המיטב שיש לעיר אשקלון להציע, קבוצת נמיר מקימה את הפרויקט בקרבה של מוסדות חינוך ומוסדות ציבוריים, צירי תנועה מרכזיים – וכן אזורי בילוי ופנאי.

בונים יחדיו עתיד בגבעת הסביון

גבעת הסביון תהווה פרויקט ייחודי בנוף הנדל"ן של אשקלון הודות למפרט היוקרתי שלה שאינו דומה לפרויקטים אחרים של מחיר למשתכן; גבעת הסביון תכלול 6 מבני מגורים בסגנון בוטיק שיכללו סה"כ 90 יחידות דיור, כאשר כל בניין לא יעלה על 7 קומות. בכל קומה בבניינים של גבעת הסביון יהיו לא יותר מ-2-3 דירות וכל דירה תהיה גדולה ורחבה יותר מדירות חדשות אחרות כיום, מה שיאפשר לזוגות ומשפחות צעירות לחיות ברווחה.

מלבד המפרט המרשים של הדירות, כל יחידת דיור תכלול גם מרפסת, מחסן, חניה פרטית ואף ממ"ד כשבמסגרת הפרויקט יוקמו יחידות בנות 3,4,5 חדרים. דירות גן וכן פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים יוצעו לדיירים בגבעת הסביון שתהפוך במהרה לאחת משכונות המגורים היוקרתיות והמבוקשות ביותר באשקלון.

תכנון מוקפד, איכות ובטיחות מהווים את המטרות של קבוצת נמיר שתאפשר לאלו שלוקחים חלק בפרויקט מחיר למשתכן לרכוש דירה בה יוכלו לבנות חיים וליהנות מעתיד באחד האזורים שמתפתחים הכי מהר כיום.

פרויקט מחיר למשתכן מבוקש כיום יותר מאי פעם, וכדי לקחת בו חלק, חשוב להכות בברזל בעודו חם. אלו שנרשמים לפרויקטים בפריפריה עתידים ליהנות מהטבות ייחודיות ולזכות בדירות מגורים איכותיות שטרם נראו כמותן בפרויקט כשגבעת הסביון תהווה בית לתושבים שיבחרו להשתקע באשקלון וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לעיר הזו להציע.

בתמונה: פרויקט גבעת הסביון, אשקלון (הדמיית דירת 5 חדרים).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*