גבי כנפו: אמליץ לראש העיר להוציא את אלי נכט מהקואליציה

גבי כנפו: אמליץ לראש העיר להוציא את אלי נכט מהקואליציה

סדק ראשון בקואליציה המאוחדת? גבי כנפו, ממ״ק ראש העיר שחרר אתמול כותרת ששופכת הרבה אור על ההתנהלות בכל הקשור ליחסיו של אלי נכט עם הקואליציה הנוכחית.

נכט שעתיד להחליף את שרון מרק בסגנות החל מאפריל 2021 מתחיל להבין שהמשרה הנחשקת לוטה בערפל כמו הדמות שתחליף את מרק במידה וזה לא יקרה באופן שנחתם בהסכם הקואליציוני.

זה התחיל ורוד, אלי נכט, ״הילד הרע״ של הקמפיינים עם סרטון שפגע באוכלוסיה החרדית וסיפר על עיר מתחרדת ומודעת אבל על מותה של אשדוד החופשית נכנס לקואליציה משותפת עם ש״ס ואגודת ישראל ונראה שעידן חדש מתחיל, עידו סובלני המאמץ את סיסמת ״חיה ותן לחיות״ באופן מלא, יש תמונה, יש טייטל באופק סגן ראש עיר ברוטציה, יו״ר דירקטוריון יובלים, תרבות עולים ועד נראה שהכל מסתדר על הצד הטוב ביותר. אבל זהו שלא.

אולי בגלל שהתרגלנו שישיבה בקואליציה אמורה להשכיח ממך את הערכים העקרוניים שלשמם נבחרת, קצת קשה לעכל את אלי נכט שממשיך לצבוט עם עץ אשוח בביג פאשן, תכנית שבועית בפייסבוק ותמיכה גלויה ומתוקשרת בסופר פאפא המשלהבת מידי שבת את הרשתות החברתיות ונוגעת בציפור הנפש הכי רגישה במערכת הפוליטית המקומית… השבת.

לאחר עיכוב בלתי נגמר במינויו של נכט כיו״ר יובלים ופגיעה בפעילותו במשרד תרבות העולים מגיע המייל לפנות את הלשכה של הסגן העתידי מה שטורף את הקלפים ומוציא את השד מהבקבוק עם שידור לייב של נכט בו הוא מפנה את המשרד ובו הוא חושף לראשונה את המלחמה הפנימית מול גבי כנפו שמנסה לטרפד את צעדיו ורמיזה עבה על שליחים מטעמו של כנפו להתנקלות ברשתות החברתיות.

אתמול (רביעי) החרים נכט את ישיבת המועצה יחד עם נציגו לסיעה, במועצה חיכו לו כדי להעביר את הצעת הקאנטרי ובעקבות חסרונו וחסרונם של עוד כמה חברי מועצה לא ניתן היה להעביר את ההצעה, הערכות לא נכונה של הקואליציה מנעה את ההצבעה ובכך נדחתה ההצעה לחודש הבא בתקווה להערכות נכונה יותר.

האם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי יקשיב לעצתו של גבי כנפו ויסדוק במו ידיו את הסדק הראשון בקואליציה ה״רחבה״ שלו המונה היום 25 חברי מועצה ויקטין אותה ל-23? האם אלי נכט יפרוש מרצונו? מי יקבל את החצי השני של הקדנציה אם בכלל? האם סיעת ״אשדודים״ תשב מהצד ולא תדרוש את החצי השני של הקדנציה?

ימים יגידו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*