גאווה מקומית – רס"ר בן מאשדוד, מצטיין המופת של בית הספר לפיקוד לנגדים!

גאווה מקומית – רס"ר בן מאשדוד, מצטיין המופת של בית הספר לפיקוד לנגדים!

ביום חמישי ה-27 לאוקטובר 2022, סיים רס"ר בן קורס בן שישה שבועות, הידוע בשם פו"ם (פיקוד ומטה) איתן, בבית הספר לפיקוד לנגדים שבמכללות הצבאיות. על עבודתו הקשה זכה בן בתואר מצטיין המופת של הקורס. כבוד וגאוה לאשדוד

בית הספר לפיקוד לנגדים הוא מרכז ההכשרה והפיתוח למנהיגות של הנגדים בצה"ל. בבית הספר שני קורסים, פו"ם גדעון, לנגדים בתפקידים בכירים, ופו"ם איתן, לנגדים הנכנסים לקבע מובהק. הקורס הוא הזדמנות עבור הנגדים לפתח את עצמם כמנהיגים וכמפקדים ביחידות בהם הם משרתים. בקורס הם זוכים להזדמנות לאתגר את עצמם, להוביל, להנהיג וללמוד כיצד להיות נגדים מובילים, משפיעים ומודל לחיקוי לחיילים שלהם.

רס"ר בן גדל ברובע ט' באשדוד וכיום גר בשכונת הסיטי בעיר. הוא התחנך באשדוד במקיף ה' במגמת אלקטרוניקה, ועשה קורס הנדסאי ייעודי במכללה להנדסאים במקיף ה'.
בן התגייס לחיל האוויר כפרויקטנט בבסיס 108, בסיס האלקטרוניקה של חה"א, שם שירת כראש צוות ומפקד מחלקה. לפני כשנה הוא עבר למטה הטכנולוגי של חה"א בקריה ושם הוא משרת כראש צוות אחזקה של חימושים אוויריים.

בתפקידו בן אחראי על כל דרגי האחזקה של החימושים שעליהם הוא אמון, ומכהן כגורם המקשר בין חה"א ליצרן החימושים הרלוונטיים.

בזמנו הפנוי בן אוהב לחקור את עולם מירוצי המכוניות ופיתח זיקה עמוקה לתחום.
בן מספר על התחושות כמצטיין המופת של הקורס: "אני מתרגש מהמעמד ומהזכות וגאה בדרך שעשיתי כדי להגיע לכאן, אני מודה לחברי הצוות שלי בקורס פו"ם איתן שעזרו לי ותמכו בי לאורך כל הדרך. בקורס קיבלתי כלים פיקודיים להתמודדות עם אתגרים שונים בתפקיד שלי ולמדתי מקצוע הפיקוד הצבאי לעומק. אני מגיע הרבה יותר מוכן וכשיר לתפקיד אליו אני חוזר"

גאים בך בן!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*