ב-SCE אשדוד התגעגעו לסטודנטים בקמפוס

ב-SCE אשדוד התגעגעו לסטודנטים בקמפוס

אביחי שורין, ראש מסלול תכן ועיצוב מוצר במחלקה להנדסת מכונות באשדוד, התגעגע לסטודנטים בכיתה, ובמקום לתאר להם את זה במילים, הוא עיצב להם "אות לבוגרי הזום" על כל השנה המאתגרת שעברו בלמידה מקוונת מרחוק

לאחר שנה מאתגרת בזום, הגיעו לכיתה הסטודנטים והסטודנטיות של SCE בקורס "תיכון ופיתוח מוצרים 2" בשנה ג' במחלקה להנדסת מכונות בקמפוס אשדוד. להפתעתם, חיכה להם המרצה, אביחי שורין עם שורה של "אותות בוגרי זום" על השנה שעברו יחד. זה היה המפגש הראשון שלהם עם הקמפוס ועם המרצים מזה שנה, ולכן היה כה מרגש.

אביחי שורין, ראש מסלול תכן ועיצוב מוצר במחלקה להנדסת מכונות באשדוד ב-SCE, מספר כי הרעיון עלה לו מהסיבה הפשוטה שהוא התגעגע אל הסטודנטים והסטודנטיות שלו. "חשבתי הרבה מה אני יכול לעשות כדי להגיד להם מילה טובה על השנה בזום, ובסוף החלטתי לעצב להם כמו  "אות גבורה" לבוגרי קורונה 2020-2021" מספר שורין.

אביחי ישב ותכנן את האותות, ולבסוף הדפיס אותם במדפסות תלת מימד שנמצאות במחלקה להנדסת מכונות בקמפוס. שורין מספר: "כל סטודנט בשנה ג', במסלול תכן ועיצוב המוצר, במחלקה להנדסת מכונות אשדוד, קיבל אות גבורה כזה, ואני מאד גאה בהם על ההתמודדות שלהם עם אי הוודאות, ובעיקר מאד שמח לראות אותם שוב בקמפוס. האותות האלה כנראה מתאימים גם לכלל הילדים והילדות במערכת החינוך, לאבות ואימהות, למחנכים ולמחנכות, ובכלל לכל מי שהצליח להחזיק מעמד בין ה'זומים' בשנה האחרונה".

צילום: אלכס סיניצין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*