בת 62 תובעת את העירייה

בת 62 תובעת את העירייה

בת 62 תובעת העירייה לאחר שנפלה בתוך שנה על שתי מדרכות בעיר

נ' בת 62, תושבת אשדוד, תובעת כ-350 אלף שקלים מעיריית אשדוד וחברת הכשרת היישוב המבטחת אותה לאחר שנפלה פעמיים על מדרכות בעיר בהפרש של פחות משנה. על כי כתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בקרית גת באמצעות בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג עולה כי לפני 6 שנים בעת שצעדה ברחוב הרצל מול הסופרסל דיל עקב בליטה במדרכה נפלה בחוזקה על הארץ. כתוצאה מהנפילה נגרם שבר בזרוע וקרע בכתף שמאל.

כשנה אחר כך, לפני חמש שנים, בעת שצעדה  במרכז המסחרי ברובע ד' בעיר מול בניין העירייה הישן, עקב בליטה במרכז המדרכה נפלה ונפצעה בברכה וביד שמאל. אורטופד שבדק אותה קבע כי מגיעים לה 15 אחוזי נכות לצמיתות.

עו"ד לינדנברג טוען בכתב התביעה כי העירייה התרשלה בכך שלא דאגה לתקן את המדרכות באופן שלא תהוונה סכנה לציבור וכי מדובר בהפרת החוק לתכנון ולבנייה.

עוד נטען כי כתוצאה מהתאונות נ' הפכה לשבר כלי, אינה יכולה לבצע קניות ופעולות יומיומיות שנהגה לעשות לפני פציעתה. התובעת סובלת מסחרחורות, כאבי ראש וצוואר, חוסר שיווי משקל והיא נאלצת להתהלך עם הליכון.

העירייה וחברת הביטוח מכחישות בכתב ההגנה כל קשר לתאונה ולנזק וטוענות  כי אם אכן היה מפגע במדרכה היא יכלה להבחין בו והיה עליה להיזהר ממנו.

הדיון הראשון בתביעה נקבע לחודש הבא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*