בשם השבת – נדקר כי האזין למוסיקה בשבת

בשם השבת – נדקר כי האזין למוסיקה בשבת

אפשר יהיה לחשוב על אירוע הדקירה ביום שישי בערב כעוד אירוע פלילי, הרי דקירות לא חסרות לנו באשדוד, וגם לא אירועים פליליים, אבל יש באירוע של שישי שהוא קצת אחר, לא מדובר בשיכורים שנקלעו לתיגרה בגלל עודף אלכוהול בדם, לא בגלל כניסה למועדון ואפילו לא בגלל בחורההאירוע בשישי בו עבר צעיר עם חברים תוך כדי האזנה למוסיקה המתנגנת מהסמארטפון וזה היה כל חטאו, חבורת צעירים שעברה שם על פי העדויות לא אהבה בלשון המעטה את ניגוני הסמארטפון בשבת ולאחר עימות קל נדקר הצעיר 3 פעמים בפלג גופו העליון, כי מדובר בחילול השבת, הדיבר ״לא תרצח״ תקף לגבי סמארטפונים ומוסיקה בשבת.

אפשר להכריז על האירוע כחד פעמי, אפשר ורצוי שהוא ידליק אור אדום בוהק, לרבנים ולמערכת החינוך החרדית והחילונית, פצצת הזמן המתקתקת בין 2 העולמות הולכות ותופסות נפח והמאבק ״מי יותר יהודי ״? או רצח בשם השבת הינם רמזורים שהודלקו בשישי האחרון.

אותו בחור צעיר העונה לשם דוד מאושפז במצב קשה עם ריאה מחוררת, משפחתו מרוסקת ומודאגת מאוד ממצבו ואם תסתכלו על התמונה המלאה תראו כי בשם מצוות השבת חילל הצעיר הדוקר עשרות מצוות אחרות.

אשדוד כעיר מעורבת תצטרך לעשות היערכות כדי להשאיר את האירוע של השבת האחרונה כאירוע שולי או כעוד אירוע פלילי מיני רבים, מדובר פה בעליית מדרגה שבהנהגת העיר יצטרכו לעשות חושבים באופן רציני ביותר ולתאם עמדות בין הרבנים המשפיעים לבין שמירה על הסטטוס קוו שהצליח לשמר אירועים מסוג זה ולמנוע חיכוכים על בסיס דתי. מחיר האירוע גבה פצוע קשה הפעם אך בפעם הבאה סביר להניח שהאירוע לא יסתיים באותה דרך.

הגיע הזמן למהלכים מפייסים יזומים היוצרים דו שיח פורה בים הקהילות בעיר. רעיונות לא חסר, יוזמה, קצת פחות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*