ברק סרי מסיר את מועמדותו לראשות. מאחד כוחות עם כצנלסון

ברק סרי מסיר את מועמדותו לראשות. מאחד כוחות עם כצנלסון

אשדוד מתעוררת. כפי שצפינו, וכתבנו בתקופה האחרונה גם המועמדים לראשות הבינו שאין מנוס מאיחודים ושת״פים, הסנונית הראשונה מגיעה מכיוון מפתיע ובפורמט מוזר שקורה בפעם הראשונה באשדוד, שת״פ שלטוני בין ברק סרי ושמעון כצנלסון מצהירים על איחוד, כצנלסון וסרי ירוצו בנפרד למועצת העיר כל אחד עם רשימתו: ברק סרי בראש סיעת״אשדוד מתקדמת״ וכצנלסון ירוץ בראש רשימתו ״אשדוד ביחד״. על פי הסיכום, כצנלסון וסרי יפעלו ביחד במו״מ הקואליציוני כדי לשמור על אופייה וצביונה הליברלי ולקדמה בכל התחומים.

ברק הסיר מועמדות – כעבור ארבע שנים, יפעל כצנלסון במועצת העיר לתמיכה בברק סרי לראשות העיר

על פי ההסכם שנחתם היום (יום ד׳), ברק סרי יסיר את מועמדותו ויתמוך בכצנלסון לראשות העיר. כעבור ארבע שנים, יפעל כצנלסון במועצת העיר לתמיכה בברק סרי לראשות העיר אשדוד למשך השנה החמישית בקדנציה. לא זכור הסכם כזה כי ככל הנראה הסכם כזה לא ממש ישים, מה שבטוח הוא זה שהוא מאפשר לברק לפרוש מהמרוץ תחת עלה תאנה של מילים יפות כמו רוטציה שלא מתקיימת.

שמעון כצנלסון:

"אנחנו הולכים למהלך של שתוף פעולה בראש ובראשונה למען אשדוד ותושביה. העיר הזאת שייכת לכולנו: דתיים וחילונים, עולים ותיקים לצד חדשים, חיה ותן לחיות. אני רואה בברק את השותף הנכון והראוי ביותר לקדם ולנהל יחד איתי את העיר הזאת, שחשובה לכולנו. אשדוד נמצאת בצומת דרכים גורלית לעתידה. זה הזמן לאחד את הכוחות, זהו צו השעה."

ברק סרי:

״חתמתי היום עם ראש העיר הבא, אינג' שמעון כצנלסון על הסכם אחדות אמיץוכן, במסגרתו נוביל ביחד ובאחדות מלאה את אשדוד לשינוי הגדול לו היא זקוקה, ונפעל יחדיו למען עיר ליברלית, מתקדמת ומשגשגת."

״אני קורא להלן גלבר, לד"ר אלי לחמני ולעו"ד אלי נכט להצטרף לאיחוד שלנו. תבינו אתגודל השעה וגודל המשימה שעומדת לפנינו. אנחנו חייבים לצאת בכוחות מאוחדים. אנימאחל בהצלחה לכולנו וכעת נצא לעבודה בכל הכוח כדי להביא את השינוי הגדול שאשדוד מייחלת לו״

עמית סגל:

אין ספק שמדובר במהלך מפתיע, מנעד האיחודים הרחב היה באוויר והיה נראה שהשניים ישתפו פעולה, לא כולם היו בטוחים שזה יהיה הסדר אבל מילא, בפוליטיקה כמו בפוליטיקה אין דבר כזה שאין דבר כזה.

היה ברור שהיעד העיקרי של המתמודדים, למעט לסרי שהבטיח את מקומו בסקרים כבאנקר בסיבוב השני היתה הלם גלבר, מזה חודשים רבים הקרב על המקום השני הפך ליעד המרכזי של הבחירות באשדוד, הסטטיסטיקות המחמיאות של נצחונות בסיבוב השני רק גרמו למתח ולרצון לנצח, ומכאן מספרם הרב של הרצים לראשות העיר.

 

 

מה תעשה ש״ס?

המספרים הנמוכים שמציג אבי אמסלם במסעו לראשות הופך היום לבעייתי עוד יותר, עם כל הרצון להדיח את לסרי מהראשות האם תתמוך ש״ס במהלך דומה עם כצנלסון שנלחם בחורמה בכפיה הדתית בעיר? או שהגיע הזמן לרדת מהעץ ולהתחבר למקור, המוכר והידוע… יחיאל לסרי. אריה דרעי ומועצת החכמים נעצבים בםני דילמה שיכולה להשאיר אותה קרחת מכאן ומכאן. הימים הקרובים הולכים להיות מעניינים ומאתגרים, שווה לעקוב.

 

צילום אלעד מלכה

הלן גלבר:

בן החסות של דרעי חובר לכצנלסון כדי להציל את לסרי. שלושתם יודעים: רק אני אנצח את לסרי

כצנלסון וסרי יכולים לחתום ביניהם הסכמים על הקרח, הבוחרים שלהם, כמו רוב הציבור בעיר רוצים מהפך.
13 ימים לבחירות הוסרו המסכות: לסרי מקווה שכצנלסון וסרי יהיו גלגל ההצלה שלו, אבל זה לא יועיל לו. הציבור אומר את דברו בקול ברור: 66 אחוז רוצים להחליף אותך יחיאל לסרי, והם יודעים – רק אני יכולה לנצח אותך ובפער גדול!
בוחרים מהפך, כי אין לנו עוד אשדוד.

 

 

 

אלי נכט:

בגידה!!
בחרתם סניה, קיבלתם שס!
הדיל החדש בין כצנלסון לברק סרי נועד להמליך את העוזר הקרוב של אריה דרעי לראש עיר הבא באשדוד.
סניה סגר דיל תמיכה מברק סרי, כאשר בתמורה חתם על הסכם עוד בקדנציה הזו יפנה את מקומו עבור סרי, חברו הקרוב של אריה דרעי.
בחרתם כצנלסון קיבלתם את אריה דרעי!
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*