ברלין עם ילדים – מקומות מומלצים לטיול עם ילדים בברלין

ברלין עם ילדים – מקומות מומלצים לטיול עם ילדים בברלין

גרמניה מהווה עולם ומלואו, ועיר הבירה שלה – ברלין, בהחלט מציגה זאת יפה. העיר כוללת מגון רחב של אטרקציות המתאימות לכל הטעמים ולכל סוגי האנשים. לכן, כאשר אתם שוקלים האם האפשרות של ברלין עם ילדים זוהי אופציה שתעניק בילויי מהנה לכל המעורבים – אז שלא יהיה לכם ספק, מדובר באחת הערים הידידותיות ביותר למשפחות, עם מגוון ענק של דברים לעשות שכולם ייהנו מזה.

מקומות לבקר בהם עם הילדים

ברלין כולה הינה עיר שיכול לקסום לילדים, בזכות הפארקים הרבים והירוקים שלה ועם מגוון גדול של פארקי שעשועים חדשניים ומתקדמים ביותר. לפניכם מספר אפשרויות מתאימות עבור טיול בברלין עם ילדים שידאג שגם הילדים יהין מרוצים וגם אתם.

בברלין יש שני גני חיות, האחד הגדול והידוע, והשני ממוקם בפארק טייר במזרח ברלין. הוא הוקם בשנת 1955 ויש בו יותר מאלף זנים שונים של חיות, כולל נדירים ביותר – חתולי בר, אנטילופות, שועלים מעופפים, אוסף הנחשים הגדול ביותר בכל אירופה, דובים רוסים ועוד.

סיור ברלין עם ילדים שכבר למדו להכיר ולאהוב היסטוריה – ביוקר בארמון פרידריכספלדה שבו ניתן להתרשם מאוספים של ציורים מהמאות ה-17 וה-18, כלי פורצלן וכסף, רהיטים שונים ועוד הרבה יותר.

עולם המים בברלין מספק חוויה לילדים ולהורים כאחד. מצד אחד במתחם יש אקווריומים מרשימים ביותר, האכלת דגים, מעלית שעולה ישירות בתוך האקווריומים ועוד.

פארק המים האיים הטרופיים – זהו פארק מקורה שמספק אטרקציות ייחודיות של כפר טרופי, יער הגשם, לגונה יפיפייה, חוף ים מלאכותי. בפארק ניתן להרגיש על חוף היום גם באמצע החורף.

לבסוף, לגו לנד זהו מתחם מיוחד בכיכר פוטצדאם הכולל דמויות גדולות הבנויות מלגו, מיני ברלין מלגו וצפייה בסרט על לגו בתלת-מימד.

ברלין עם ילדים – טיפים לבילוי מעולה

האינטרנט מאפשר לכם לתכנן את הטיול שלכם מבעוד מועד, מה שלמעשה מעניק לכם את ההזדמנות להרכיב את הטיול יחד עם הילדים, כך שהחוויה יכולה להתחיל כבר בבית. ניתן לטייל עם ילדים בברלין בכיף ובקלות, מבלי להרגיש שהטיול הוא בשבילם. היתרון הגדול של רוב האטרקציות המתאימות לילדים, זה העובדה שגם מבוגרים יכולים ליהנות מהם במידה רבה, לא פחות משאר האטרקציות. כמו כן, כאשר הילדים גדולים דיים, הם יכולים ליהנות גם מאלמנטים של טיולים של "גדולים", קצת מוזיאונים בנושאים מעניינים גם עבור ילדים – ותוכלו להיות בטוחים שהטיול הינו הצלחה גדולה לכולם. מדובר ביעד מעולה לטיול ראשון משותף עם ילדים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*